Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snové MILOVÁNÍ.

11. 10. 1999
1
0
280
Autor

Lásko...
Ty mě jednou stejně dostaneš ... :-)

Hladím a líbám, Tvé nahé tělo, rozkoš jen vnímám, vůkol nic jiného. Hladím a líbám, Tvá krásná ústa, polibkem smývám, z Tvých rtů něžná slůvka. Hladím a líbám, Tvou nádhernou šíji, v tom okamžiku cítím, jak jen pro Tebe žiji. Hladím a líbám, ňadra Tvá nádherná, dlaněmi splývám, s nimi v jednotu beze dna. Hladím a líbám, Tvé břicho a klín, vzrušením do Tebe pronikám, lásko ,chci Tě ještě víc. -------------------------------------------------- Avšak z té rozkoše, hloupý budík zazvonil, nic zlého netuše, všechno mi překazil. Budím se rozhořčen, nad zlým osudem, byla jsi nádherná, byl to však pouhý sen. Večer až ulehnu, a zavřu svá víčka, snad si Tě najdu, a budu Tě hýčkat…. Dívko rozmilá…. Dívko spanilá…. Dívko rozkošná…. Dívko mých snů !
cosmy
03. 01. 2000
Dát tip
Chtěla bych být tou holkou!
Jinak super!

Bibša
16. 10. 1999
Dát tip
(odporně odborně: tvoje unešení představami trochu pokazilo rytmiku a verše ... ale ve snech je toto dovoleno)
Co se týče obsahu: já budíky miluju, nejkrásnější sny se mi zdávají po jeho zazvonění, když znovu usínám, taky se jím nedej rušit !

Anonym
13. 10. 1999
Dát tip
Ať místo budíku vzbudí Tě ruka, hladící Tvé tělo, a ústa, která Tě budou líbat.
Sen stane se pouze předzvěstí nádhermé skutečnosti
a Ty vzbudíš se do rozkoše Její přítomnosti.
I sny stávají se realitou, na kterou je jakýkoliv budík krátký.

slavek
12. 10. 1999
Dát tip
proč to nejkrásnější v lidském životě ukáže se pouhým snem?

Tynic
11. 10. 1999
Dát tip
No tak tohle vsme už všichni určitě zažili, že? V tu osudnou chvíli je budík mučícím nástrojem, který si nic nazadá třeba se španěskou botou... Básnička je pěkná...

kačka
11. 10. 1999
Dát tip
Kéž by tě dostala. Už teď jí závidím nebo se spoluraduji? Sny máš hezké, měj odvahu je proměnit ve skutečnost, pak ten budík klidně vyhoď, kdyby třeba rušil... Já už mám třetí...

Kyslik
11. 10. 1999
Dát tip
sny a realita, život a smrť, jing a jang - tma a svetlo
:-)
dobreeeeee

ViNiL
11. 10. 1999
Dát tip
Dobrou noc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru