Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moja cesta

26. 08. 2007
2
23
614
Autor
Elyon

Moja vôľa prestáva byť steblom trávy.

Už sa viac pod vetrom nezohne.

Splynula s horským potokom.

Stekám, prirodzene spojená s prúdom.

Mám slobodu, mám na výber.

Vymyjem si celkom novú cestu.


23 názorů

palino8
16. 12. 2007
Dát tip
neviem... steblo je neslobodné vo vetre, potok vo svojom koryte... z blata do kaluže, taký mám z toho pocit, po obsahovej stránke... formálne nemám čo vytknúť...

hm<úvod by bol, aj rozvinutie, teraz ešte niečo, čo to ukončí...

avox
14. 12. 2007
Dát tip
Stéblo se sice ohne, ale zase narovná... nestačí jen dravost, i trpělivost... tak ať ti to odhodlání vydrží :-)

Cornelie
26. 10. 2007
Dát tip
Nemůžu si pomoct,ale opět mám před očima tu scénu-stéblo ohýbající se v náporu větru a následně padající kamsi do hlubiny... (buď mám dneska takovou náladu,a nebo se ti jednoduše daří ve mně svýmy dílky vyvolávat obraz těchto scenérií:)) Ano,do jisté míry má voda na výběr kam poteče,ještě nikomu se nepovedlo jí spoutat úplně,důkazem toho jsou povodně.

První dva verše se mi líbí. Zbytek je nějaký zmatený. Ale to už tady padlo více krát, jak tak koukám. Souhlasím s většinou: Potok si jistě nevybere kudy bude téct... Ze všeho nejvíce bych podtrhnul kritiku od Syda. Trefná.

aké filozovické

Elyon
01. 09. 2007
Dát tip
A to je dobré. Je to môj štýl. :)

tinja
30. 08. 2007
Dát tip
ale tam nejde o to zeby som nechapala o co tam ide...len ze je to zvlastne napisane...

Elyon
30. 08. 2007
Dát tip
Čítať sa to dá, ak správne pochopíš o čo tam vlastne išlo. Tak to skús znova....

tinja
28. 08. 2007
Dát tip
a vies co...teraz ma tak napadlo...ze keby si vynechala treti a stvrty riadok tak by sa to aj dalo citat:P

tinja
28. 08. 2007
Dát tip
a vies co...teraz ma tak napadlo...ze keby si vynechala treti a stvrty riadok tak by sa to aj dalo citat:P

Elyon
26. 08. 2007
Dát tip
Musíš trochu pohnúť predstavivosťou, ja ti to nedám jasne na striebornom podnose :)

tinja
26. 08. 2007
Dát tip
to prve dvojversie je celkmo fajn...dalej mi to tam neladi..

Elyon
26. 08. 2007
Dát tip
Dakujem.

soráč no

Elyon
26. 08. 2007
Dát tip
Keď ti to je jedno, nestaraj sa.

a tak jo no :)... /prostě se mi to nezdá jako dobrý přirovnání, ale to je Tvoje věc/, dyk mně to je vlastně jedno...

Elyon
26. 08. 2007
Dát tip
Ale tam hovorím, že si cestu "vymyjem" to neznamená, že mám v úmysle sthávať domy a tak... veď je to len potok.

skutočně to ta voda chcela??? To se mi práve, Elyono, nezdá...

Elyon
26. 08. 2007
Dát tip
Ak má voda dosť silný zdroj, z ktorého vyviera, tak si môže vymyť cestu kade chce. Ešte si nikdy nezažila ako odniesla domy, ľudí,...? Ako nič, išla kade chcela.

se mi nezdá, že by měla voda svobodu - dyk se musí vypařit, i dyž nechce a ani kam poteče si nevybere... ...a tak, esli si submisivná, tak prečo nie:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru