Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty jediná na světě ....

16. 10. 1999
0
0
200
Autor

Občas balancuju na hranici mezi Ní a životem.
Jen nerad bych ....

Jaká jsi nádherná, oči Tvé září, ústa máš plamenná, má duše se smaží….. ….to kvůli Tobě! Jediná na světě, ba v širém vesmíru, beru to statečně, však strachu mám nadmíru….. ….to kvůli Tobě! Jsi jediná na světě, která mě chceš, Tvá slova zní ledově, rukou mi kyneš….. ….že musím za Tebou! Ty jediná na světě, jsi ke mně vlídná, měl bych se cítit báječně, můj rozum však odmítá….. ….že musím za Tebou! Tvé ruce jsou ledové, jak tenký máš krk! oslepují mě oči bodavé, Tvé jméno je…... …. Tvé jméno je SMRT!
Print
18. 10. 1999
Dát tip
No nevím, jestli třeba zrovna v Somálsku je smrt tak nádherná...

slavek
17. 10. 1999
Dát tip
Prosím vydrž. Podobné pocity občas prožívá každý. Někdo z nás dokonce velmi často. Ale sám jsi to kdesi napsal, nic to nevyřeší.. Kdyby ano, pravděpodobně bych tyto řádky již také nepsal.

Somalec
17. 10. 1999
Dát tip
Občas si taky myslím že smrt je nádherná

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru