Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePravdivý napínavý příběh o fontech do počítačového klubu
Autor
Danny
Takže... začněme od začátku. Přítel od mojí sestry (je i na Písmáku, ale nick prozrazovat nebudu - hledej, šmudlo) mi na MůJ COMP nainstaloval Word97. V ten okamžik mi přestaly chodit fonty v mé oblíbené hře Civilization II.
Ty fonty nechodily tím způsobem, že místo některých českých písmen byly čtverečky - prostě město Šílencov bylo čtvereček-ílencov. No potěš.
Odinstalace Wordu97 samozřejmě nepomohla, toho kluka od mého hněvu ochránilo pouze to, že chodil se ségrou. Snažil se pak pomoct, ale bezúspěšně.
Asi za rok potom jsem si řekl že to spravím a začal jsem mazat nějaké fonty, instalovat nové, dívat se do registrů apod. Nakonec pomohlo zavést substituci fontů ve WIN.INI .
Uff... ale potom přestal fungovat jistý program, který jedna moje známá celkem hodně potřebovala - a já vlastně taky (detaily nejsou důležité).
Po dalším read-only hackingu jsem zjistil, že to není tou substitucí - smazal jsem nějakou verzi Times New Roman CE, kerou to potřebuje.
Ono to chtělo Win 3.1 verzi - ne TTF ale to druhý. Ale když jsem to přetáhnul do složky fontů, nenainstalovala se. Když jsem to dopsal do registrů, smazalo se to. Říkal jsem vám, že to bude horror.
Sláva - v registrech je druhej šuplík s fontama, tam když to dám všechno jede!
Omyl - přestal jet Times New Roman CE v MS Office. Což je současná situace.
Uff - buď jsem úplnej lůzr, nebo ty wokna jsou FAKT DIVNÝ. No nevím...