Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(1v x 3mm)2

24. 11. 2007
2
4
775

Trochu drsnější pohled na pohádku.

2(1v X 3mm)2

 

             Byl jednou jeden král a ten měl sto tři synů a sto sinů a jak už to tak v těch pohádkách bejvá, tak mu za těch sto hříchů sto synů zemřelo.Měl platit správci hradu údržbu,ale to sem nepatří,nejsme přece v občanským džudu.Chudák král,aspoň neměl žádný výdaje za pohřeb,protože synové zůstali pod troskami hradu. Nicméně mu zůstali tři synové a král se rozhodl,že jim dá pro štěstí telátka. A dal.Pak se dlouho,ale opravdu dlouho nic nedělo,až král zemřel ve své chaloupce pod lesem. No a telátka zatím vyrostla v kravičky (jen dvě,protože první princ to svoje sežral.Přirozeně zemřel na otravu krve po protržení střev tasemnicí.) No a krafka druhého prince žila vesele dál. A víte proč jsem se zatím nezmínil o krávě třetího prince?Protože vo tu tady právě jde.Třetí princ byl totiž zoofil a jak už to v těch pohádkách bejvá,tak se té krávě narodily tři malý minotauři no a když princ uviděl co způsobil,nalehl na meč a čas už zase plynul,ale tentokrát jenom rok a půl a stala se ta vosudová věc - Kravomadr chcípla a miňáci zůstali sami. Toho samého dne u jejich dveří zazvonil (GLINK GLANK) Vlkodlak a právě todle je zápletka a vodsaď se vodvíjí celá story. Vlkodlak zazvonil (GLINK GLANK) "Kůzlátka otevřete vrátka ,tady vaše maminka". V odpověď mu přišlo "My nejsme kůzlata,ale minotauři a naše matka před půl hoďkou chcípla … Vtom se ozvala ohlušující rána a dveře vylítly z pantů.Za nimi se objevila devět stop vysoká chlupatá věc s vostrejma zubama. VLKODLAK. Za pasem věž ajwu a na uších příslušný repráky z kterejch se linul příznačný song Mama ou mama am komink houm vod Ozího Vozborna. "To mě vůbec nesere,sem hangry". Minotauři zůstali přiblble stát a čuměli jak debilové. Hladovec na nic nečekal a skočil po tom napravo a za okamžik už si jednou z jeho kostí vyšťouchával maso z mezizubí. !No nazdar,tak váš brácha byl teda pěkně hnusnej,doufam že aspoň vy ste lepší." A aniž by minotauři stačily ucuknout,už držel samici pod krkem a pomalu ji za vzoru Ozíka ukousl hlavu. V tu chvíli už poslední akční minotaur na nic nečekal a dal se na útěk.Vlkodlak pustil mršinu a vrhnul se po něm. A zkuste hádat jak to dopadlo. No jasně,pozdě.Vlkouš vystartoval,ale zakopl o mrtvou mámu krávu a jediný co překousl byl kabel od přenašeče hmotných částic (pro ty negramoty je to teleport) ve kterým už ale stál minotaur a právě se chystal na přenos. Zablesklo se.A ještě jednou se zablesklo. Minotauří DNA se smíchala s DNA jeho sourozenců a samozřejmě vlkodlaka a jeho hifky. Zablesklo se. Vlkodlak se postavil a ještě stále se mu motala hlava z té rány elektřinou.Pak se znovu zablesklo,ale tentokrát z druhého teleportu,stojícího na druhé straně místnosti. Zablesklo se a znova. Vlkodlak se otočil,nejdřív rychle,načež zpomalil,až zastavil úplně a díval se na druhý transmiser.Pochopitelně se tam místo něho váleli jen kovové úlomky a mezi nimi stál KyberMakroHyperMegaMinotaurus. "ZABÍJÍŠ". Dál už nebylo potřeba ani slovo,aby vlkodlak pochopil,že je prostě v prdeli. KyberMakroHyperMegaMinotaurus se projevil i jinak.Těžké ocelové kladivo stvořené z různých součástek obou transmiserů, vlkodlakovy hifivěže a samozřejmě toho ufa, co právě přisálo na třetí planetě Alfa-Kentaury,proletělo vzduchem a jen tak tak že nevzalo vlkodlakovu hlavu sebou. Za to asi může ten lejzrovej zaměřovač. Ajva prostě není spolehlivá značka. Nicméně vlkodlak na nic nečekal a nasral si do kalhot.Teda hned před tím,než se rozběhnul ven.Proběhl panelovým sídlištěm a těsně následován tou bestií zahnul doleva.Už to nemohl vydržet a zastavil. Otočil se a díval se jak k němu funí ta kráva.Náhle si sáhl k opasku a vyhodil do vzduchu kuličku "Volím si tebe pikaču". Kulička se rozvinula ve žlutou příšerku s černejma ušíma a ve vlkodlakových očích se zjevila beznaděj,když zrůdka zaútočila na kladivo a její kožíšek náhle zrudl a rozplynul se ve výstřik blíže neurčené rudé tekutiny.Minotaurus se usmál a jal se znovu pronásledovat toho zlýho zlýho zlýho. Ten zlej upaloval až se za ním prášilo,ale minotaurus svým antigravitačním opaskem účinně vzdálenost snižoval.Co chvíli se vlkouš otáčel a stále více se mu chtělo brečet.Přeběhl po střeše jedoucího vlaku a pokusil se zmizet na křídle letadla,ale minotaurus byl stále za ním.Proběhl metrem a kanalizačním systémem velkostředověkoměsta, zabil jednoho kanálo aligátora a dvě kuřata,ale KyberMakroHyperMegaMinotaurus byl neustále za ním a všechno ničil kladívkem.Teď už ale nebylo kam zdrhat.Vlček stál na okraji niagarských vodopádů a roháč se k němu nebezpečně blížil. "Prosím neubližuj mi" škemral chlupáč a otíral si uslzené oči. V odpověď mu však zaznělo jen chladně známé elektronické  "ZABÍJÍŠ!". Vlkouš se napřímil "Seru ti na to tvoje zasraný kladivo čuráku,takhle skončit nehodlam." Otočil se a skočil z vodopádu.Věděl že to přežije a taky jako každý malý dítě věděl,že se KyberMakroHyperMegaMinotaurus bojí vody.Prostě poslední záchrana.Co čert ale nechtěl,nebo o tom aspoň nevěděl,zrovna tu natáčel nějakej Dejvit Kaprfílt, a když se nejednou celé publikum podívalo na padajícího vlkodlaka, místo na to jak se snaží dostat z rakve, hrozně se nasral a sejmul ho bleskem. No a pak zazvonil zvonec (GLINK GLANK) a pohádky je…. To asi těško.Vlkodlak samozřejmě roztáhl blanitý křídla a vodletěl někam do karpat kde pokousal ňákýho hraběte Drakulu,ale to už je zase jiná story a bejček se prej vodstěhoval na krétu,protože mu začali z  přívalu krve reznout obvody  a mezi kreténama mu to tak vyhovovalo nejlíp.Jistý ale je že oba dva i všichni zůčastnění žily šťastně aš do smrti a nezůčastněný nejspíšb taky,protože se vod těch dob populace na zemi mockrát (asi 2x) zvýšila. (GLINK GLANK)


4 názory

BloodTears
03. 12. 2007
Dát tip
Na toto lze jen napsat, že se mne podobný humor nedotýká a proto se o to víc těším na něco, co píšeš o dost líp a vážněji. :-) Vážná kritika snad není myšlena vážně. :-D

Barman
25. 11. 2007
Dát tip
Parádně šílený. Jen ta úprava se mi nelíbí např. se dává po čárce mezera

Já myslim že to jde. Třeba kdyby mi někdo vytknul, že ve středověku nebyly letadla.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru