Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívej se mi do očí

06. 02. 2008
12
18
2037
Autor
Dickers

Ve svých tužbách ukrývá se, leží a prosí o mráz, co pomine.

Přišla do světa stínů s rukou klesající k hloubkám, tam hledala co nadechnout se zapomnělo.
Hrála poslední hudba.

Když padala slova lítosti, zůstala v nich sama.

Ona uprostřed jak žíhaný kamínek brala vše jak rány bičem.
Než dotkla se jí zády každá z kruhu, v kterém hledala své já...

                                                                                                            chvíle...

                                                                                                                             

                                                                                                                          Plakala.

 

 Ta žena, kterou miluju a ona o tom neví.

                                                                                                 

 

 


18 názorů

tahle moc****

Bíša
30. 03. 2008
Dát tip
Smutnopěkné...

Dickers
17. 02. 2008
Dát tip
Sanit€- určitě je někdy krásnější snění, ale zmákne se všechno. peté- děkuju, kdyby tady fungovala funkce na písmáku jako indispozice, tak bych to dal, ale moc mě těší, že to hodně lidí pochopí, děkuju. Laura Eleonora- děkuju moc, to mě těší.

pété
15. 02. 2008
Dát tip
je to zajímavé, celkem odlišné od toho, co v posledních dnes čtu všude kolem...za originalitu a obrazotvorné vyjádření tip

Santi€
15. 02. 2008
Dát tip
myslím, že lépe litovat něčeho, co se nestalo, než si vyčítat, že jsme něco udělali špatně...

Dickers
15. 02. 2008
Dát tip
Ivísek,macecha,Honzyk, mořská hvězdice, Santi€, Dolfiness, fergi.black, Paulova Veronika Díkes- Co je víc? Vědět něco, nebo radši nevědět? Však kolikrát bych jí to řekl, jen vím, že to nechce slyšet. To potom můžu být s ní, alespoň na tý nerovný ploše a třeba mi to jednou dovolí říct. Děkuju vám všem za nakouknutí ke mě:)

Dolfiness
14. 02. 2008
Dát tip
hmm * (dík za avi)

Santi€
14. 02. 2008
Dát tip
fííha... avi

asi taky beru vše jak rány bičem... tohle se mi líbí... tip*

Honzyk
07. 02. 2008
Dát tip
..ji to rekni...(?)----nejde??.)

macecha
07. 02. 2008
Dát tip
Krásné, smutné. T

macecha
07. 02. 2008
Dát tip
Krásné, smutné. T

macecha
07. 02. 2008
Dát tip
Krásné, smutné. T

Ivísek
06. 02. 2008
Dát tip
moc pěkný přečetla jsem to jedním dechem....:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru