Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setrvačnost(i)

24. 02. 2008
8
29
1987
Autor
Abi

O neustálém čekání na něco. Žijeme teď, dík one of my darlings..za připomenutí:-)

Na chviličku

čekej, málo času neubývá

ani trochu 

nepřesype,

Čekej

naše velké plány, nenapsané,

nerozvité

Čekej

byť trpělivosti na podlaze

šlachy drtí

Čekej

a pak nečekaně jedno ráno

odejdu ti.


29 názorů

A.H.
20. 05. 2009
Dát tip
pro někoho smutný konec.

Marti.k
04. 06. 2008
Dát tip
Super, Šári... Jen tak dál! :D A ty závorky... Nezájem ;-)

Kastel
02. 03. 2008
Dát tip
ani se neptej, kam ráno hodím já :o) --pěkný T

Abi
02. 03. 2008
Dát tip
Romane, když se ti to nelíbí tak to nečti. Konstruktivní kritiku dokážu přijmout, prázdné kecy zabírající místo a otravující náladu dalším čtenářům nikoliv. Fergi, díky.

Abi
29. 02. 2008
Dát tip
No comment. Jak říkám, laskavě mi nezapatlávej prostor pod dílem nepatřičnostmi.

Abi
28. 02. 2008
Dát tip
Romane, velice, velice trapné. Díky všem za kritiky.

Abi
26. 02. 2008
Dát tip
Roman: No když myslíš..na provokace nereaguju, nebudu si prostor pod dílkem zapatlávat hovadimana:-) Hezký den.

evidentně si naprosto rozumíme :) hezkou noc

Abi
24. 02. 2008
Dát tip
buena:to je dobré místo k hlubokomyslným úvahám:-))..resp. dobrý nápoj.

zrovna dneska taky bylo řešeno u plzně ( jakožto piva neplést s městem )

Smíšek:-)
24. 02. 2008
Dát tip
*


Abi
24. 02. 2008
Dát tip
Romane, ta závorka tam patří a ta závorka tam bude..:-) Jinak vyjadřování gentlemana, koukám.

Abi
24. 02. 2008
Dát tip
Prostě jsem psala a napadlo mě tohle, nad jiným závěrem jsem snad ani neuvažovala:-)

Abi
24. 02. 2008
Dát tip
..možná se tomu říká přirozený vývoj situace, nevím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru