Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moudrost kolem

24. 03. 2008
7
21
1693
Karel Čapek, spisovatel, novinář a dramatik (1890 - 1938): "Kritizovat - to znamená usvědčit autora, že to nedělá tak, jak bych to dělal já, kdybych to uměl."

21 názorů

A.H.
24. 03. 2009
Dát tip
svatá pravda *t*

palino8
07. 04. 2008
Dát tip
no... a nie a nie Ťa presvedčiť... musím trénovať :D

Marcela.K.
25. 03. 2008
Dát tip
Je to chytrý...jak jinak, ale nebraňme se kritice, je-li myšlena upřímně se snahou pomoci... tu druhou -jízlivou a škodolibou, která chce jen zranit a vysmívat se, tu odmítám.

nedůslednost - děkuji


Ó
24. 03. 2008
Dát tip
...jo...jediné své kritické vyjádření /tuším , že to bylo po špatném rozhodnutí ve válce Severu proti Jihu/...nikdy neodeslal...tak si to pamatuju ze školy...

vďaka, Stanko :))))

Háber
24. 03. 2008
Dát tip
Niečo o jeho smrti som čítal v neuveriteľnej historickej knihe - Emil Karol Kautský: Kauza Štefánik - odporúčam si prečítať:)*

Janina6
24. 03. 2008
Dát tip
:-)*

klobouk dolů

Ó
24. 03. 2008
Dát tip
...znal jsem několik velmi dobrých kritiků...zvlášť proslavený byl jeden z amerických prezidentů...

avox
24. 03. 2008
Dát tip
pěkný citát... mezi lidem se zase říká: Kdo umí, umí, kdo neumí, ten o tom mluví...*/

Hahahahahaha! - báječné!!! :))))))))

Diana
24. 03. 2008
Dát tip
Jó, Čapek, to je autorita! Dobrý citát. Kritik by mohl ale namítnout: "Přece poznám, jestli je amoleta dobrá, i když neumím snášet vejce".


nene, vidím to jinak - fundovaná kritika je nanejvýš potřebná - a co se citace týká: ten se chytí, kdo se cítí :))))

škodolibá? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru