Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZlaté rybce své
Výběr: Print
05. 04. 2008
19
64
7007
Autor
Norsko 1
64 názorů
sestricka.slunicko1
19. 11. 2019to nevadí....
sestricka.slunicko1
18. 11. 2019to je moc krásné....
hrbol jediný
05. 04. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008hrbol jediný
05. 04. 2008hrbol jediný
05. 04. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008hrbol jediný
05. 04. 2008hrbol jediný
05. 04. 2008hrbol jediný
05. 04. 2008hrbol jediný
05. 04. 2008
o tuto nejde, jedná se jejich posedlost mojí posedlostí poslední doby, grafikou
-------
Ó, Vy hlubokomyslný
Ó, filosofe
z márnice
:-)
hrbol jediný
05. 04. 2008hrbol jediný
05. 04. 2008
A co Securitatea, nebo Mossad ? Obávám se nejhoršího. Hlavně Mossad, ten mě děsí
Je to se mnou špatný
nerada by som sa miesala...nepoznam suvislosti...
...mozno je za tym FBI alebo CIA ... alebo KGB?
...kym nemusis, neries...ak tomu veris ty, tak ti ostatni mozu byt ukradnuti ;o)
Představ si, misty, že tady jsou jedinci, kteří mi obsah díla nevěří, přitom jsem je v životě neviděl, natož abychom spolu hovořili.
Nemyslíš si taky, že za tím bude něco jiného ?
vdaka, uz som dopila ;o)
ale ak mas este nejaku podobnu sladkost....prijemne sa cita :)
Veškeré své pitomé komentáře sis opět mohla odpustit. Neznáme se. Nikdy jsme se neviděli a nehovořili spolu.
Já tě nečtu, nebavíš mě. To je celé
Ani velká láska tě nedokáže změnit.Jsi nabubřelej a slepej.Tyhla struny c sobě máš moc hutný.O mě péči neměj, co je relevantní,a to pro mě,vím.už ti neodepíšu,takže se nevobtěžuj.Pěkný syrový den.
Milý Honzyku, nediv se, mám tvou školu, ty jsi mě v začátcích podporoval, tys mi byl velkým vzorem.
Milý pupine, věnuj se raději své původní tvorbě a přestaň se mi už konečně vnucovat irelevatní logikou.
Děkuji
odpověď na oba významy:já mám v sobě tolik lásky,že můžu prasknout...a tobě nevěřím,tak ses aspoň prezentoval...ale to ti může bejt fuck.báseň je pěknáa zní upřimně.Přeju ti,ať ti "to" přejde v nějakou jinou transformaci.
Konečně tak možná přestaneš kousat.
ceder_john
05. 04. 2008
milý cedere, prosím tě, abys nezneužíval skutečnosti, že jako jeden z mála zde komunikuji, a šel se nudit jinam.
Děkuji ti