Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mona II

26. 10. 1999
0
0
205
Autor

Pro Moniku... po roce

Ty nejsi skrytá ve tmě To moje duše byla černá Tak neboj se a veď mě A skoro je už z Tebe žena Jsi andílek a démon A očima mě trochu spoutáváš Proč na tváři máš slzy Nic není, nikdo neumírá Jen něco mě dnes mrzí Však víc se pro nás otevírá Jsi šelma, noční dravec A přitom dětskou něhu v sobě máš Nenabídnu Ti sliby Hrst perel ani peří z páva A znova se mi líbíš A znova ráno voní káva A znova budu mlčet Jak mlčí ten, kdo chtěl by nejvíc říct Já vím, že zas se vrátím A vím, že bude tam i ona Zatím ji možná ztratím Má nebezpečně krásná Mona Co zaklela mě do tmy A kromě ní už není tady nic…
Saxanka
05. 05. 2000
Dát tip
Ani tisíc slov neřekne jako Tvá básen at je vyslyšena

slavek
01. 11. 1999
Dát tip
ano, moc pěkná

Pavol
30. 10. 1999
Dát tip
Nó, zase tak moc to nerušilo :)
Pěkná

Merle
29. 10. 1999
Dát tip
Řekl bych dost dobrý. Možná i lepší, akorát ty rýmy obsloku ti nevycházejí na stejnej počet slabik, což trochu ruší.

Tynic
28. 10. 1999
Dát tip
Jo, jo co bychom dělali bez věčných rozchodů a návratů....pěkné.

Print
26. 10. 1999
Dát tip
Dlouho jsi tu nebyl... Sličný návrat!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru