Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

L I T E R Á R N Y P O D V E Č E R

21. 06. 2008
1
15
2060
Autor
janyr1

... odkaz na plagát: http://www.citanie.madness.sk/images/literarny-podvecer-bardejov.pdf


Mestský úrad, odbor kultúry v Bardejove,

Okresná knižnica Dávida Gutgesela

a Poľsko – slovenský dom v Bardejove

 

Vás pozývajú na kultúrne podujatie

 

Literárny podvečer

 

dňa 12.7.2008 o 18.00 hod.

na letnom amfiteátri v Bardejove

 

Hosťami literárneho podvečera budú:

 

Dalimír  STANOKošice

 

Ján CÍGERMartin

 

Richard KITTAKošice

 

Ján NAGAJDABardejov

 

Pavol GARANDobšiná

 

Radoslav TOMÁŠPoprad

 

Peter STARÍČEKBardejov

 

Maroš ANDREJČÍKKošice

 

Adam MIHALČIN Bardejov

 

Ján RAČKO Bardejov

 

Peter PIATKOMartin

 

a ďalší začínajúci autori


 

plus ľudia z K6 - stky s projektom R A V E N A


v prípade nepriaznivého počasia

sa akcia presunie do študovne Okresnej knižnice

(Radničné nám.1) na 1 posch.


 


 

plagát:

http://www.citanie.madness.sk/images/literarny-podvecer-bardejov.pdf
 


Možnosť ubytovania na stredoškolskom internáte (200,-Sk)

 


 


 


 



 


15 názorů

dajakbol
09. 01. 2010
Dát tip
James Juyce: Nejakou náhodou som sa sem teraz preklikol a nestačím sa čudovať. Azda stačila namiesto „hovna" figa a nemuselo sa to takto... No nič, stalo sa. Sa teda aspoň predstavím, keď už ma janyr1 neodhalil. Pavol Garan som ja. A tá akcia, ak si dobre spomínam, bola celkom príjemná. Hej a sorry, že som premárnil pozvanie na Membránu (ale sem-tam tam mrknem). Čakal som (a čakám) na spustenie nového litserveru v ktorom majú prsty moji priatelia a ktorému som sa predbežne upísal. A ešte: Tvojej recenzii sa rád poteším, nech by bola akákoľvek, ak si už tú Peťovu Staríčkovu tak príkro odmietol. Pekné dni! Paľo

Skúšali ste pozvať Erika Ondrejičku?

janyr1
30. 06. 2008
Dát tip
beriem to... vidno, že sa s tebou dá seriózne baviť a si celkom fajn chlapík, tvoj príklad by si iní mohli zobrať k srdcu ... :) pochopil som, že by si asi chcel vedieť, ktorí začínajúci autori tam ešte budú, na zozname je ich viac, ale presný počet nemôžem na 100% povedať, pretože asi 70% z nich sa chystá na brigádu a budú to vedieť asi týždeň pred podujatím ... čiže budem aktualizovať - zatiaľ toľko

HV
29. 06. 2008
Dát tip
mimochodom, james, skus si precitat napr. risovu zbierku vynalez duhy...tvoje experimentalne srdiecko zaplesa...alebo daliho zbierku edo je devat...ber to ako odporucanie...mnozno by sa ti pacili tie knizky

HV
29. 06. 2008
Dát tip
james, len aby z teba nevyrastol tiez jeden z tych, co arogantne bryzgaju na druhu stranu...ci uz ide o aoss alebo sss, vsade sa najdu dobri spisovatelia, vsade slabsi (znamosti stale na nasom malom literarnom slovensku hraju prim)...ale to neznamena, ze vsetkych zbalis do jedneho vreca, mimochodom-v daliho edicii dielna autorov literatury (DALi) vychadzaju mena, voci ktorym sa neodvazia vystupit ani kritici z onej druhej strany...a co vravis, ked niektori publikuju aj v dotykoch aj v raku aj v romboide aj vselikde inde? to uz o niecom svedci, ci nie? ja nejdem nikomu radit, len si myslim, ze niektorym ludom v internetovych koncinach absolutne chyba taka praobycajna vecicka ako pokora...mne osobne je velmi luto, ze si mena niektorych ludi tuna zapamatam hlavne z ich arogantnych reakcii...ale to je jedno, james... mas na haku, ja fim, si proste borec, kalap pred tebou smekam, co si vsetko v svojom literarnom zivote dokazal, ked sa dokazes tak bohorovne vyjadrovat o ostatnych... nejdem tu viest akukolvek prestrelku, toto je moje posledne slovo v tejto debate, musel som cosi k tomu...pekne letne dni vsetkym, citajte , piste, a nerieste veci, ked nemusite:))) peace:)))

janyr1
28. 06. 2008
Dát tip
alebo zvážiť, čo kde a pod čo napíšeš - aby si sa potom nemusel hanbiť ...

janyr1
28. 06. 2008
Dát tip
a to skutočné hovno si nechaj láskavo len pre seba - odporúčam ho spláchnuť, aby nesmrdelo :)

janyr1
28. 06. 2008
Dát tip
pre James Juyce: asi by si mal začať čítať aj skutočnú literatúru nielen internetových - začínajúcich autorov ... Dalimír Stano - tajomník spolku slov. spisovateľov, poemat ... Vydal zbierky básni Vaša Esencia 1998, Samotka 2001, Kolotoč alfa 2003, Žreb môjho bytia 2005, Edo je deväť, 2006, Diabolské balady 2007, Zborník východoslovenských autorov Dlh, 2004 a Zborník interaktívnej poézie Poemat 2007v r. 2007 Ján Cíger - člen lit. klubu Mädokýš - profesor hraškológie ... V roku 2006 vydal knihu poviedok Výbuch Richard Kitta - je šéfredaktorom časopisu KAM, šéfredaktorom slovenskej sekcie internetového portálu Rovart a spoluautorom internetového literárneho projektu Verse Versus Verse – www.vvv.eu.sk Napísal: Zem tajných obojživelníkov (básne v p(r)óze) a Vynález dúhy 2006 Ján Nagajda - Pracuje ako vedúci diplomovaný rádiologický asistent v NsP v Bardejove. Vydal zbierky básní Medzi nami, Oči a iné zrkadlá, Báseň je moje blues. Publikoval z rôznych zborníkoch poézie, v Romboide, Literárnom týždenníku, Slovenskom rozhlase, Novom slove a inde. Pavol Garan - V r. 2007 debutoval básnickou zbierkou Smrť zahroteným prstom. Získal viacero ocenení z rôznych celoslovenských literárnych súťaží, je viacnásobný laureát Literárneho Zvolena, Wolkrovej Polianky a ďalších súťaží. Publikoval v Literárnych dotykoch, v internetovom časopise LET, Plzenskom literárnom živote, v Dotykoch, v Slovenskom rozhlase a pod. Radoslav Tomáš - Svoju poéziu publikoval v Literárnych krokoch, Dotykoch, Slove mladých, Slovenskom rozhlase a rôznych zborníkoch. V r. 2005 vydal básnickú zbierku Chlapec. Maroš Andrejčík - V r. 2005 debutoval zbierkami básni Spoveď tichu a Cesty z tmy, za ktorú získal v r. 2007 2. miesto v súťaží Literárni Vysočina. V tom istom roku r.2005 vydal rozprávkovú knižku Veľké príbehy malých hrdinov. v r. 2008mu vyšla kniha Cartel A vo VSSS (vydavateľstve spolku slovenských spisovateľov) v edícii Dali. Publikoval v Dotykoch, Rak-u, na www.amnezia.sk, Slovenskom Rozhlase miniromán a seriál rozprávok na dobrú noc. James, mám pokračovať???

stanislav
22. 06. 2008
Dát tip
staríček a račko, to sou bozi!

saša_gr
21. 06. 2008
Dát tip
Safra aj Petera Piatka, toho sem přehlíd! heská squadra, ale je to z ruky mno :-)

saša_gr
21. 06. 2008
Dát tip
že pozdravuju Janka Cíglera a Petera Staríčka, jo? a kdypa dorazej zase do Práglu se optej, plís.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru