Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePLOT
11. 07. 2001
18
0
2207
Autor
Pluto
PLOT
Zahodil jsem otcuv slovnik,
psany slovy nemych dnu,
rozladil jsem pisen dedu,
prostrel cizim - cizi stul.
Rozlila se sklinka mleka,
ktera matky nese pot,
otevrel jsem svetu dvere,
- kdezto vlastnim stavim plot...
x x x
Opet vsem dekuji za komentare...
Taky se povida, ze : Kdyz ti je prez ctyricet, a nic te neboli, tak si asi mtvej...:-))))))))
Jeste jednou vsem diky
:)))))) pluto, pises moc pekne... t i p
skoda ze som neemigrovala....mozna by som zlozila nieco podobne :)
Jolo, dekuji za komentar...Neni to zas takova slava..jsou to jen me myslenky ovlivnene mou emigraci...Jsem pochopitelne rad, ze se ti to libi...Diky Tobe i vsem
smutný, živý....
za básničku ****-, ale za obsah *******************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
takmer exilová báseň... Mnou veľmi dobre chápaná, lebo sám som cudzincom v novom prostredí.
T.
Člověče, Pluto, já Ti přicházím na chuť čím dál tím víc....
...no típ, no ....
Sklenka mleka ? :o)... by se mozna hodilo vice.
Opet moooc hezkyy.
T*p.
Litochowitz
11. 07. 2001
nojo - tak příjemnou zábavu .... jen mě napadá, jaká to bude sranda, až na zemi nebude nikdo nikde doma ... hmm - ty quartýry jsou stejnak všade stejný ... konec konců i lidi ... a kdo si může dneska dovolit propadat nostalgii ....
- jenže pak tu zemi obrátíme naruby totálně ... a - možná budem nakonec trochu nepříjemně překvapený ...
aneb: trochu se nám pomotalo, cože to jsou vlastně ty konzervativní hodnoty ... - promiň - blábolim - jsem z toho smutnej ... básnička je pěkná ...