Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZevšednění
24. 08. 2008
0
44
3121
Autor
Debbi
Neodkvétá láska, zevšedněl nám cit
Nedonutíš k chůzi toho kdo už jít
nechce ruku v ruce s tebou životem
Z aktéra se staneš jen tím za plotem
Zaléval svou růži, nasadila květ
Objevil však trny, když chtěl přivonět
Jako proudy vody sráží tě to vzad
Nelži si sám sobě, máš mě stále rád
Ale nějak jinak než jsi dříve měl
Jinak než bych chtěla, jinak než bys směl
Neodkvetla láska, zevšedněl nám cit
…těžko vázat uzel když se trhá nit
44 názorů
Jo, to má smysl :-) a navíc, prošla jsem si tvoje práce. A musím říct, že se k nim budu vracet. A pokaždé, když se k nim vrátím budu mít pocit vlastní neschopnosti a odložím na chvíli tužku. Protože nic tak malebného já napsat nedokážu... Ale až odezní nejsilnější dojem, tu svou tužku zase vezmu... a budu psát dál. Protože mě to baví, protože mě to naplňuje... A budu psát tak, jak to umím... protože jinak to nedokážu. Pro mnohé budu možná tím truhlíkem :-) Ale pokud toho nechám... nikdy se nemůžu zlepšit. Je to tak?
jistě, někdo si své staré fotky a fotky svých známých prohlíží rád. a podobně některé blásničky, třeba milostné, mají význam jen pro toho, kdo je psal a toho, komu jsou určeny, ale ostatním nemají moc co říct. leda že občas, taky se můžou někomu zrovna trefit do nálady, možná, třebas i fotky z cizí dovolené můžou zaujmout někoho, kdo si řekne - jé, tam jsem byl taky. ale jinak bude člověk, který své fotky vyvěsí na výtvarném serveru v kategorii "moderní výtvarné umění" a navíc bude tvrdit, že stojí o odborné názory, asi poněkud za truhlíka :) a wo to de. o zařazování do správných kategorií :)
Jo, ale někdo si staré fotky prohlíží rád. Pro ty, které to nebaví existuje možnost zavřít album... :-)
i já očekávám od básničky něco nového, zvláštního, originálního - abzsem se mohla zamyslet a říct si, sakryš, tohle mě ještě nikdy nenapadlo - což tady chybí. nebaví mě číst něco, co už jsem v různých obměnách četla tisíckrát. tebe by bavilo prohlížet si momentky z cizí dovolené - a potom další, další a další? nebo by ses po čase poohlídla po něčem co ti dá víc než prosté konstatování, že Pepa a Karel byli u moře? :)
a ano, Erben to měl lehčí, neb byl jeden z prvních a čtenáři v jeho době ještě nebyli tak zmlsaní :)
Znám verše z časů dávno zašlých... které se také hodí dnes. Jo, chlapče... to co je malinko jen dobré, to žádný šťoura neodnes :-)
Miroslawek
24. 08. 2008Miroslawek
24. 08. 2008
Nepřekvapuje mě to. Ty nesouhlasíš ani s tím že "dobrý den" je přání dobrého dne... když to řeknu já.
Miroslawek
24. 08. 2008
Kdyby se Bůh podíval občas na ty, které stvořil k obrazu svému... bylo by mu často zle! To není nic proti nikomu... to je fakt.
Miroslawek
24. 08. 2008Miroslawek
24. 08. 2008
Fuj... A na rozdíl od tebe si nemyslím že jsem něčím výjimečná :-) To ty soudíš způsobem Boha...
Miroslawek
24. 08. 2008Miroslawek
24. 08. 2008Miroslawek
24. 08. 2008
Myslím tím sakra někoho konkrétního. Máš v koupelce zrcadlo, Běž se tam juknout...
Miroslawek
24. 08. 2008Miroslawek
24. 08. 2008
Ty začínáš být můj problém. A že tě to baví, to ti věřím. Je to cítit z každé tvé kritiky. Nechceš se zase, pro změnu, věnovat někomu jinému?
Komické je, že jsou pořád ještě mezi námi lidé, kteří si myslí že snědli Šalomounovo... víš co, že jo?
Miroslawek
24. 08. 2008
Mě, jak tak koukám, jde mizerně více věcí. Alespoň podle tebe třeba píšu špatně, nemám fantazii, mám málo načteného, nedokážu se přiučit od dobrých vzorů, nepochopila jsem, že Erben byl dobrý před 150 léty, ale pro dnešek to nestačí... No, asi jsem i na něco zapomněla, ale už i tohle stačí na to, abych se bavila něčím jiným než psaním. Zklamu tě, nebudu. Pokud tě to ale tolik irituje, nečti mne.
Miroslawek
24. 08. 2008Miroslawek
24. 08. 2008
Napsal jsi co jsi napsal... Není třeba ti nic vkládat do úst. Sám je máš plná slov :-)
Miroslawek
24. 08. 2008
"..nedomnívám se, že bych znal tak mnoho, spíš ti druzí zřejmě tuší tak málo."
Hezké, ti druzí jsou všichni ostatní... Takže jsem měla pravdu, když jsem řekla co jsem řekla..
Miroslawek
24. 08. 2008
Jasně. Třeba: Okolo hřbitova, cesta úvozová... šla tudy, plakala, mladá hezká vdova... Mě se to sice zdá také jak pouhé konstatování jasného faktu, ale napsal to člověk, o kterém se učí tisíce. Takže jsem asi nepochopila v čem to tajemství a fantazie vězí. Ale čím více čtu tvá hodnocení, tím více nabývám přesvědčení, že na jedné straně stojí Bůh, znající vše a o všem... a na druhé straně břídilové, kteří - ať dělají co dělají - nevyhoví. Kdo je kdo asi není třeba upresňovat.
dokázal bych si to představit jako hyphopovou baladu, nutí mě k tomu ty dlouhé verše