Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sexx
30. 09. 2008
18
30
2900
Autor
dadik
30 názorů
dadíku, díky, obrázek se Ti moc povedl :-)))
Norsko, díky, málem bych zapomněla. Máš pravdu, geologické vrstvy a říční terasy jsou tam také :-)))
vesu to je starý obrázek, kdysi jsem si takhle čmárala.....
zámysl tam myslím ani nebyl, je to jen tak, prostě....
ale to co ty tam vidíš, může klidně být...:)
pěkná báseň a moc zajímavý obrázek, který ke mně okamžitě promluvil "řečí geologa". Je to náhoda, určitě jsi zamýšlela něco jiného, ale já v tom našla zrození hor (žhavé vrcholy), kamenné varhany a dokonce i mrazovou erozi kamení při úpatí :-)))) potěšilo, TIP a díky :-)))
wow, totok je šlágr dňa
Kuk - na moment tu a zase pryč. Anička, tvoje obdívatelka:)
dadi...mi ten obrázek trochu připomíná křídla...a ty konce chrup...jsem dnes byla trhat pětku nahoře, bolí to jako hrom:-)*
sestricka.slunicko1
30. 09. 2008
tak, vycházel jsem z toho, co bys mohla mít doma za suroviny, jinak bych třeba ještě přidal vanilkovou zmrzlinu a tence nakrájenou směs z banánů, jahod a kiwi :-)
sranda je, že každej chlap napíše vždy tu svoji verzi, jak on to rád....hehe
nebo řekne, tedy,,,
mňam - dojel bych si na ně - se sladkým tvrohem, meruňkovým džemem a šlehačkou posypanou strouhanou čokoládou .. nebo v horším případě grankem
ale než bych tam dojel, tak by vychladly ..
:-)
ale já nemyslel tou poslední
opon je přecik fůra, i těch jen tak pro srandu
(a bacha aby Ti ta opona nespadla do kafe c[_] :)
s kompozicí spokojena nejsem, neb mi to na písmáku dělá co nechci a neumím to řešit
tak pardon
pap - eště je čas
trhne to trošku malým, černým zipem, a pak už maucta, květiny se s díky odmítají..
Dal bych si kávu :))*