Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLékárna
27. 07. 2001
14
0
2995
Autor
uranium
K doktorovi jsem se už dlouho těšil. Velice mě překvapilo, když se propadl do modrého koberce. Vylekal jsem se až se botě otevřela její přední část, z ní vyjelo modré hasící auto, které křičelo, že vykupuje králičí kůže. Poněkud mě zarazilo, že je modré, ale protože jsem měl právě anginu, rozhodl jsem se celý problém hodit za hlavu. Když se zahřměním dopadl, rozhlédl jsem se kolem sebe a odešel k alergologovi.
PEdro, máě pravdu, tohle je taky ten případ, to jsem totiž psal jako takovej test jestli to fatk funguje, jinak většinoui se snažím psát něco co má hlavu a patu.
mimo jsi bys spíš ty, když jsi tohle tvořil, já jsem zcela při smyslech :o))
Jo KAi měls pravdu, ale pořád si nemůžeš být jistý jestli nejde jenom o porlhášení extravagantního umělce- já :o) a neřekl jsme to ironicky :o)))
uranuim: hele, já nedělím lidi na umělce a neumělce... jenom dělím dílka, na ty, který se mě líbí a který se mi nelíbí... tohleto tvoje je dle mýho názoru úplná hovadina o ničem a je mi úplně jedno, esi seš Pikaso nebo Pikaču... :o)
zirafka, no o tpom nepochybuj, snažil jsem se dohromasdy vměstnant c největší pičovinky tváří se to jako vysoké umění a měl jsem to za minutu, má to ale úspěch :o))
Aki: no, zrovna si rikam, ze takhle bych to vlastne taky umela splacat. Ale i tak me to po roce prijemne potesilo. Nicmene pouvazuju o tom splacani :)))
týjo, nechápu, co na tom všichni vidíte...takhle splácat nesmyslný věty by přece dokázal každej z vás... nebo snad ne?
přidávám se k Deltexovi, nechápu důvod ani smysl... kamenujte mě... :o)
Konstantinidisová
11. 10. 2002Fluctuatio
23. 01. 2002SimontheScimitar
09. 09. 2001Konstantinidisová
12. 08. 2001
ufo: Prasopes je prostě prasopes. Bulíček to není,protože uranium bulíček je (i když mezi námi bych mu to řekl jinak), nicméně prasopes je prostě prasopes, a to uranium už ze své anatomické podstaty není...
Wopi: Jasně, to jsem pochopil, ale přesto nechápu ten účel - jestli mě chápeš:)
Ty vole, já Ti nebudu nadávat, že jsi prasopes, protože to bohužel nejsi, ale tohle se mi fakt líbí (i když Tys to asi tak nemyslel), takže (a mysli si o mně pak cokoli) Ti ten tip dám s úplně čistým svědomím (tos nečekal, co?)
To mi připomíná jednu povídku, co napsali mí kamarádi, taky pěkně ujetý...
Ok, taky tip
... prfektní ujetina.. :o)... pokud budeš mít trochu času, mrkni do mé sbírky "Mé hovory se zvířaty" na mikropovídku Housenka ...
jo, abych nezapoměl : típ
:))))
uranium... taky jsi seděl celou noc na střeše? no, není divu, že ti nestačí kapesníky ;-))