Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Férovosť - akčnejšia verzia

15. 11. 2008
2
4
1888
Autor
HenryP

tuto verziu som slubil pathagonii:-) http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=302244

Pri spravení head shotu okom Sylvestra Stalloneho nemyháš ani brvou, nabíjaš kalašnikov, nahadzuješ kamenný pohľad A odpľúvaš si. Širokým BUM BAM oblúkom. A veru aj ja Sa viem tváriť ako Rambo. So zamrznutým telom, čelom a končatinami. Tak…teda asi určite nastal čas Potlač ma Vyber mi z úst zlaté zuby, ktoré si mi tam ešte stihla nechať, naposledy skús pulz - Mám pocit, že som už vychladol Hodíš ma k našim deťom? Alebo sa k nim hodím sám?

4 názory

HenryP
27. 11. 2008
Dát tip
dakujem:-), popravde, sa to ku mne nehodi ani mne:-), ale aj tak ju mam rad:-)

Iname
27. 11. 2008
Dát tip
Dobre, konečne som si to prečítala 3x a teda nastal čas na kritiku (rešpektuj, že som to ja). Toto je podľa mňa úplne brutálne. Totálna satira Ameriky a konzumného sveta, nevedela som, či sa mám nad tým pousmiať, alebo si poplakať. Také povrchné a cynické. A ten koniec..., ani neviem čo na to. Myslím, že to je jediná časť, kde cítiť skutočne teba, ale zase, keď si to úsúvsťažním na tvoju predchádzajúcu tvorbu, tak mi to príjde ako úplne frustrujúce a chladné, až so sebevražednými sklonmi. Keď som to čítala prvýkrát, na konci mi prebehli zimomriavky po chrbte, keď som si to tak vybavila v predstave, ... hodíš ma k našim deťom?... úplný brutal. Toto mi k tebe vôbec nesedí.

HenryP
16. 11. 2008
Dát tip
nuz, tak dakujem za urobenie si casu a tip:-). Mimochodom som siu uvedomil, ze asi predsalen radsej zostanem v tom prenatalnom obdobi (rad vidim zivot zvnútra:-D)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru