Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vianočná

11. 12. 2008
9
11
2631
Autor
HenryP
(Náhle ťa prudko zastavuje stratená schopnosť dýchať.) Peniaze nosia darčeky a úprimnosť plodí nepriateľov, zatiaľ, čo sa blízkosť skrýva v nedostižných diaľkach. V svete, kde sa urážkou stávajú už aj adjektíva slova svet a každá definícia len škatuľkou relativity sa snažíme opätovne tváriť, že máme chuť porozumieť - Adolfko, definuj mi pravdu, Boženka, definuj mi úspech, Matejko, definuj mi šťastie, hocikto, prosím, hocikto, definuj mi lásku.

11 názorů

*

HenryP
25. 12. 2008
Dát tip
vdaka, s tou uprimnostou som to dost drzo zovseobecnil, priznavam:-)

zvedavec
25. 12. 2008
Dát tip
Zaujímavá. :) No zastavím sa pri úprimnosti: nemusí vždy plodiť len nepriateľov, niekedy plodí aj ozajstných priateľov Úprimnosť môže byť podaná rôzne: citlivo a aj bezohľadne. Ja by som tiež lásku nedefinovala, skôr vložila do úprimnosti (aj keď teória prax sú dve rozdielne veci).

neroušek
13. 12. 2008
Dát tip
Neroušek přihodí ještě jednu.*

HenryP
13. 12. 2008
Dát tip
tak mala hviezdicka a ako potesi...dakujem:-)

neroušek
12. 12. 2008
Dát tip
*

HenryP
12. 12. 2008
Dát tip
dakujem :-)

grafo
11. 12. 2008
Dát tip
úprimnosť plodí nepriateľov--- tak, uplne

HenryP
11. 12. 2008
Dát tip
vdaka:)

Hydron
11. 12. 2008
Dát tip
hm, celkom súhlasím s myšlienkou ... :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru