Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brutální lyrika - brutální všechno

16. 12. 2008
3
6
1408

Tak jsem si dneska přečet nějaký zprávy a nějaký internetový diskuse. Krom jinýho jsem se dozvěděl, že i u nás je dost lidí, co si myslí, že by se cizincům měli řezat hlavy. Hm nevim, co to jako má bejt. První verš byl jasnej. To bylo první, co mě napadlo, když jsem se dočet o tom chlapovi. A to nejsou předsudky, že je buran, Chlap kterej dá svýmu synovy takový jméno, je buran a nemusim nad tim moc přemejšlet. Nedělám si žádný iluze o formální dokonalosti tohodle textu. Ale proto jsem ho nepsal. Možná je to i dorbý téma na diskuzi. Omlovám se Kačce, která tyhle věci nemá ráda, ale asi to někdy bude číst.


Nějakej zasranej buran
dal svýmu synovi jméno Adolf Hitler Cambell.
A co si sakra myslí, že timhle získá?

A co na to němý oči jeho syna?
Když ve svejch třech letech už střílí z očí zlo..
..jen pro to prokletý jméno a jeho buranský rodiče

už vidim jak v sedumnácti
 zabije svojí matku, aby měl na fet)
(co je to za svět?)
co je tohle za svět?

A jinde si lidi myslej,
že řezat hlavy jinejm lidem je správný.
A neni jich málo. A jsou mladý. A jsou mezi námi.


Brutální lyrika, že je brutální všechno.
Sami se zabijem pro blaho všech. No a
bezbožný vraždy vedle pobožný vraždy.
Na zdejšim světě dávno nejsme navždy.
                     
                   ---

Ale tyhle lidi nás jednou všechny zamordujou.
A musim dál věřit, že každej sklidí co zasel.
Pak účty budou srovnaný a začneme zase..
A všechny zlý věci pryč od nás odpochodujou.

6 názorů

Kačírek
14. 01. 2009
Dát tip
to je tak, když někdo chce být zajímavej za každou cenu, a díky Bohu za normální rodiče.

Vaud: mimochodem brutální lyrika jsou psí vojáci. B.brr_r: hrubice jsou moje silná(slabá)stránka, a moc se za to omlouvám. A jinak Ti strašně moc děkuju, za Tvoje nadšení. Nečekal, jsem, že to někoho takhle nadchne a jsem rád, že tomu tak je. Dvacet lidí to přečetlo prej, tak to mi asi stačí.

Vaud
17. 12. 2008
Dát tip
brutální všechno je Vypsaná fiXa :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru