Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

do hajzlu s debilama

20. 12. 2008
1
1
748
Autor
samaria

jak vsechno stoji za hovno aneb proc sem se nem ohla naroit jako dement(podruhe)?

ty voe je to napicu ted si mam podat nakou prihlasku na vejsku a ja vim ze na zadnou jit fakt nemuzu...jako vubec to nema smysl...me nezalezi na vzdelani ale na vedeni...a to proste nikdo v dnesnim svete nechape...lidi se zenou za nakym titulem...aby pak celej zivot mohly sedet v kanclu a nakonci zivota v lepsim pripade aspon zjistili ze jejich zivot byl na hovno beze smylu a nikomu nikdy svoji praci , inteligenci, vedenikm nepomohli....vubec ho nevyuzili

tak a tohle by mel nekdo ricz nasim...mel by jim nekdo i vysvetlit jak me neuveritelne serou....oni vubec nechapou a prijde mi ze sou jak nakej operacni system kerej se sekl a a dycky kdyz se spusti tak se zastavi v urcitym bode a pak vsechno od zacatku....

proste sem se narodila lidem kteri nemaj vubec tucha o tom ze nesnasim ty jejich materialisticky hlody, nepudu nikdy na naky zkurveny jazyky...protoze svet je pry cim dal vic kosmopolitni...nebo dementni prava,,,abych se ucila neco z pameti a nikdy na nic novyho neprisla....ze proste dokazu jen premejslet o necem...psat ...vymejslet, integrovat,derivovat a proste ze jednou vsechno rozlouim na sub atomarni uroven a zjistim smysl byti.....jo tohle kdyz jim reknu tak se asi poserou...

mela bych jim rict ze sou svym myslenim na urovni....primitivu.....dokazou pravdu pochopit ze se chi vydat na uplne jinou cestu....mam axiom...a myslim ze i kdyz je to axiom tak se mi fakt podari ho dokazat....takze chci vam predstavit svoji tezi...

delala sem seminarku o lidskym tele a zjistila sem......prubeh nebudu popisovat...ze z chemickyho hlediska se lidske telo kazdych sedm letkompletne obnovi...neobsahuje zadne totozne molekuly...to znamena ze kdybychom byli veci tak kazdych sedm let bychom byli neco zcela noveho uplne jineho...ale jelikoz jsme lide....mame o jeden rozmer navic o vedomi...dokazala jsem ze hmota existuje nezavisle na vedomi...z fizikalniho hlediska sem dosla k tomu ze vedomi musi byt opravdu ten posledni rozmer...ktery kdyz dokazeme urcit tak se prvky jiz zjistene z teorie relativity a makkromolekularmi spoji dohromady....a budeme mit opravdu vzorec vseho ....

no tak kazdopadne uz ted v 18 vim ze je to v pici ze sem blizko ale nikdy nesezenu nejen prachy na tenhle vyzkum...je to fakt vtipny..utrati se miliardy za picoviny a na vzorec existencni pritomnosti nikdo prachy .....

nejradsi bych chcipla ja fakt vim ze muzem vsicni poznat....ale spolecnost mi to nedovoli....


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru