Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2.

04. 01. 2009
9
13
1842
Autor
Paulart
 

titulní stránka –
auto na cucky
omatlané čokoládou


13 názorů

StvN
09. 01. 2009
Dát tip
Mně spíš vadí to slovo omatlané.

Zvrhlík
04. 01. 2009
Dát tip
určitě mnohem lepší než 1., víc to drží při sobě, ale ještě bych si s tím vyhrál (nelíbí se mi moc umístění kireji), já bych udělal kireji až po druhém řádku: na titulní straně auto na padrť - od čokolády ale chtělo by to líp formulovat, aby to umožňovalo dvojsmysl (aby například nebylo jasné, zda je "zdevastované" i na fotce nebo jen tou čokoládou - čímž by se to haiku (nebo pokus o haiku) stal/o zajímavější IMHO)

Rabb
04. 01. 2009
Dát tip
jaký jako nedržení se tématu.. ?? ..dílko ("haiku") úspěšně vybudilo naši fantazii! :-)

Houslistka
04. 01. 2009
Dát tip
Diskuze pro naprosté nedržení se tématu zablokována!!

etna
04. 01. 2009
Dát tip
že by malé dítko hrajíc si s autíčkem u toho zobalo čokoládové figurky ze stromuku ... a otec jeho novinář byl?

Norsko 1
04. 01. 2009
Dát tip
sněží čokoláda

Rabb
04. 01. 2009
Dát tip
hmm.. možná nějaká titulní strana žena s cucákem obalená čokoládou :-)

Taktiež nevidím zmysel a postupnosť...a to som Haiku v podstate len začal študovať.

Paulart
04. 01. 2009
Dát tip
Makrosi, to ti může připomínat jediného člověka - Ignátze :-).

Houmeles
04. 01. 2009
Dát tip
A co čokoláda na titulní stránce novin, na fotce auta na cucky, do prdele? Co když vezme noviny do ruky dítě? U sta hromů?!!

ceder_john
04. 01. 2009
Dát tip
ty musíš mít vo kolečko víc..můžeš mi prosímtě vysvětlit v čem/kde má ten příběh nějaký ukotvení/ k čemu se vztahuje.. doprdele dyť i nákupní seznam musí mít smysl.. ta čokoláda? to má bejt jako ironie/rozpor/černej humor? ale co jako? ok tak to připustím, ikdyž nic z toho haiku nepotřebuje/nesnese.. ale teda proč je tam ta titulní strana? místo aby ty 3 řádky vytvořily celek..tak utvořej rozpor..

makros
04. 01. 2009
Dát tip
trochu mi to něco připomíná :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru