Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlečně z hvězd
Výběr:
11. 08. 2001
34
2
10220
Autor
Danny
Poruš mé kruhy
A vstup do teritoria
Mých snů
Jsi vítána
Jako voda kolem ohně
Vevnitř pulsuje
Plus, minus a nula
Zlá doba minula
A mír je mír
Svatá země mého těla
Vítá poutnice z celé širé planety Terra
Vim já?
Vim.
Potopím se v Tobě
A vytáhnu v zubech to nejcennější co máš
Olížu tvé srdce
A vrátím Ti ho
čisté
holčičko
2 názory
Johann Wolfgang Mária Amadovič
25. 09. 2008
líbí se mi moc.. až od místa " vím já?" ... odtud překrásný... možná to předtím nechápu..
Zlý_wětry_vod_řeky
03. 08. 2005Black_Witch
05. 11. 2004pozorovatel
05. 11. 2004
TO bylo srdíčko,ale ono se nějak rozpadlo...já tam neumím dávat ty tvrdý mezery asi...achjo..to nevadí, Danny...ty víš...
Jo, pěkné to vážně je. A slovo "holčičko" tomu podle mě dodává specifickou atmosféru...
Páči sa mi tu !!! :o) Záver ( až na slovo holčičko ) ma obrazne uchvátil ! :o)
Gastarbajtr
12. 08. 2001
Danny, to je... krásný!! Kde se to v Tobě bere? V poslední době mě všichni nějak překvapujete - mile!! Tip! *
a teď to na něj prozradím... Danny se tak u mě staví, pak se připojíme a on to vysype prostě z fleku - čistá voda... já jsem zíral, jak kdyby se zrovna zjevil z Marsu ;-)
kdybych to viděl, aniž bych věděl, co vím, řekl bych si, že je to sakra dobrý. takhle ale jenom sedím a kroutím hlavou... je to vůbec možný?
*!
Já v tom brutalitu nevidím, víc tu něhu. A skoro jako bych v tom neviděl ani Dannyho, z linie jeho tvorby to dost vybočuje. Ve směru, který je mi sympatický.