..zajtra to zavesim...musim este spisat popisku ako sa tam dostat...atd..
+ ten plakát, cos mi posílal !!
nemáš tam čas - pro lidi, co by třebas chtěli zajít bo tak .. :-P
13,00...dam uputavku...aj s popisom a plagatom..
netusil som ze si sektar.. ja makam fkuse, mam vysoku spotrebu paliva
ok ale teraz sa musim ucit veci do prace.... xlastam energy drink a okyslicenu vodu....ked skoncim, tak sa za trest zbicujem... minim ty pracujes takto pocas krizy?
bohuzial takto nadialku ta neviem odblokovat... ale moze pomoct ak si das do postele pyramidovy koncetrator orietovany sever-juh
asi pojdem k miestnemu reiki typkovi nech mi precisti cakry... lebo mi nejde pisat ani basne... ale dik minim...mas to u mna... za odmenu ti poslem balicek eukaliptovych cigar
od nas dvoch urcite nebude, pretoze uz vcera som citil ze s tvojou aurou nie je nieco v poriadku.. snazil som sa k tebe vysielat energiu ale asi si zablokovany...
idem meditovat pretoye potrebujem odblokovat negativnu energiu od vas dvoch
oba jste kokoti. snad se vsichni tri potkame .. ;-)
za trest nedostanes vyvar z brezovej kory!
no jaska... do pice dnes sa mi nepodarila batika a kristusku mi rozkusal pes
nemas dovod na vysmech... ale... rozosmial si ma a dnes si prvy :D za odmenu si mozes zapalit vonnu tycinku a napisat si basen do rucne viazanej knizky z tibetu (recyklovatelnou ceruzkou)
no esteze tak... uz som si myslel ze ides na citacku... a co? aj sypane cajiky budu?:)) lesne zeny lesne zeny lesne zeny
bazant pohoda ty kokot.. to co si o mne myslis ???
:DDD
a co je v trencine? tiez daka citacka?
ja jen predbezne potvrzuju + dost mozna se mnou vyrazi ondra kern s pritelkyni, kterym bych nejspis prenechal svoje dvouluzko u toho typka, jak jsi psal .. jeste moc nevim, jak to bude vsechno.
velika na to jebe, jt ide s frajerkou a vlado to bere moc vazne takze neni dovod :D to si mozme dat radsej spicha v trencine a neobtazovat..
avi posielam kazdemu, lebo mam rad rozhovor:))
ocuj minim...ked dojdes, tak sa pojdeme rozjebat dade mimo kniznice a zobereme aj dalsich a vlado ostane v kniznici sam;))
...hodina este len bude urcena...
a preco som dostal avi? ja som to miesto nevymyslel...!
ta to co uz je, ze citacka v kniznici? to uz rovno v masiarni to mohlo byt
dodomluvíme to v brně .. :-)
patha...prokopec je tez povodom z vychodu...usmev...
jaj, si tam mal rovno napisat ze je to iba pre blavakov :D
...alkohol je na citacke zakazany...usmev...
...leda jak po nej...
ak prides tak by som dosiel... mozme sa natrtkat jak prasce
vladko, ja ti prepacujem
tebe vzdy :)
pridem
salome...prepac ale pokial viem tak si mi nedala konkretnu odpoved...ten zoznam je predbezny a bol by som rad keby si dosla...ale nechcel som ta tam pisat aspon bez tvojho konkretnejsieho vyjadrenia...
no prepac, a mna si sa vytotok??? ja nic? no toto...
mmm, pekne znejuca akcia... problem je v tom, ze 7.2. bud budem zasluzene doma lenosit, alebo si zhanat pracu (podla toho, ci sa prehupnem do druheho semestra, alebo nie)