Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení výsledků 18. koule

05. 03. 2009
2
37
1569
Autor
řádek

(sorry, ale fakt se mi nepovedlo vyhlásit vítěze dřív, až teď jsem na netu)

Je mi ctí představit vám vítěze 18. Koule, a sice už zase

mořský koník, která za svou báseň získala 26 tipů.

Autorka tímto vítězí v Kouli už po třetí, tentokrát překonala rekordní počet soupeřů (zúčastnilo se 29 autorů).

Protože na to absoluteně nebyla připravena a nepočítala s proslovem, trochu jí to ulehčím - dovolte mi prosím jejím jménem poděkovat jejím přátelům, Dasslerovi, kolegům a především rodině. Je opravdu velmi šťastná, že s vámi všemi může sdílet své radostné pocity a doufá, že svým trojím (a pámbu ví, že to nejni konečný číslo) vítězstvím pozvedne výrazně kvalitu serveru Písmák, který považuje za svůj druhý domov.

A nejen za tuto řeč, ale i za vítěztví gratuluji mořskému koníkovi jménem celé koule :-)))

A pro úplnost - přehled všech koulí, témat a vítězů najdete >>> ZDE <<<


37 názorů

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
jasné , v klidu popapej,

to vůbec netuším... tu míru zmařenosti a tak - já včil došla z práce a po krátké kontrole funkčnosti serveru odcházím o pár metrů dál dělat večeři :o)

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
ale to já vím, jen jestli stojí ta hodina a půl čekání na téma za několik zmařených životů. Já su klidné neb v 8 odcházím spořádaně čučat na Belmonda

no já su tu - ale vyhlašuju až... až... přece:o)

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
Úterý 16:40. Napětí vrcholí. na monitoru přilepení- Amadaeus, paní Hanka a toho třetího jsem zapoměl. To je drama. Taky jsem zvědav , kdy ti napíše muamarejk, že už to má ať ho nezapomeneš zařadit ( dělá to pokaždé a ještě se pod to podpisuje). tak koníku, kde jsiii????

Con gratulation ...morský koníku k výhre...v súťaži

jejdavilda
07. 03. 2009
Dát tip
budu to brát jako slova v původním význámu a maminka mi zakáže s tebou kamarádit ne? a úplně miluji vytváření novotvarů, asi jako bych ti napsal , že ti gratupřeji nebo blahotuju

tož to si tak neber - to su vedle aj já kolikrát :oD ale někdo mi nedávno napsal že vůbec nemetafóruju... a měl pravdu - zkus to nebrat tak moc jako obrazy ale většinou jako slova v jejich původním významu... to občas pomože :o)

jejdavilda
07. 03. 2009
Dát tip
jsem špatně definoval, nikoli tobě, ale tebou tvořeným vešovaným obrazům

a v čem mi jejdo nerozumíš? možu ti nějak pomoct? a jinak teda dík za gratulaci :o) neřádku, já se přece nebála tebe... :o) Hesiono, tož mi si třeba s eliškou uděláme výlet - ale až v létě :o)

jejdavilda
07. 03. 2009
Dát tip
já ti sice vůbec nerozumím, ale gratuluji, teda

řádek
06. 03. 2009
Dát tip
koník: bez obav vyraž na Helfštýn, já tam nebudu, čili budeš v bezpečí ;)

Hesiona
06. 03. 2009
Dát tip
Neboj, já tě budu čekat. A Čertovu studnu začnou čistit až v létě :oP

já vám tu všem teda děkuju - ale na ten Helfštýn se trošku bojím... co dyž mě tam potká něco nečekanýho? :o)

Hesiona
06. 03. 2009
Dát tip
Též se přidávám se svojí gratulací! Až budeš mít cestu na Helfštýn, tak se zastav :o)

Rampoušek
06. 03. 2009
Dát tip
tak koníku, vím že to pro tebe bylo nečekané vítězství ale musíš si na to zvykat bude to častější :) řádkovi tip za soutěž

řádek
06. 03. 2009
Dát tip
bylo avizováno akorát, že se vyhlásí asi později, ale neřeklo se kdy :) Takový trochu překvápko.. no ne? :))) Jinak díky :)

avox
06. 03. 2009
Dát tip
jsem, jako veš... ale stejně ne do stanu... tak co...

když dostaneš všimné šekem, musíš číst. Pokud nejsi líná...

avox
06. 03. 2009
Dát tip
všimné se nečte, všimné se počítá... když se napřed zaslouží... :-))

ano, jsem líný všimné číst :o)

avox
06. 03. 2009
Dát tip
gratuluji k vítězství koníku a jsi první amatér, který má tiskového mluvčího... nebo už jsi profík? :-)))

za chvíli dožene Karla Gotta...:o)

Janina6
06. 03. 2009
Dát tip
Gratuluji vítězce!!!

macecha
06. 03. 2009
Dát tip
Gratuluji k dalšímu vítězství.

jsem rád, že můj první domov je druhým domovem mořskému koníkovi :o)

BigBivoj
06. 03. 2009
Dát tip
mořským koňům z Mělníka gratulují nezaměstnaní romové a vedoucí výkopové čety v čele !!!!

Santi€
06. 03. 2009
Dát tip
gratulace až z Madridu, pobavila jsem se před spaním ;)))

jejdavilda
06. 03. 2009
Dát tip
nemám brýle, kfo vyhrál? Baník? To je dobře

raja
06. 03. 2009
Dát tip
ano a v neposlední řadě gratulují i diváci v poslední řadě!:)

řádek
06. 03. 2009
Dát tip
mno ale zas je to před celou nastoupenou jednotkou ;)

si mám jako gratulovat sama?! žádám opravu opravy!!!

řádek
06. 03. 2009
Dát tip
OPRAVUJI: gratuluji jménem z mořskéhokoníkakoule :)

ó, ty neřádku... nač troškařit... rovnou jménem celé zeměkoule si moh! :oD díky teda

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru