Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekání

22. 08. 2001
1
0
2115
Autor
Terry

ČEKÁNÍ

 

Sedím tu u okna a poslouchám,

jak venku bubnuje déšť.

Je mi strašně úzko

a přepadá mne děs.

Bojím se, že nikdy nepoznám,

jaké je to nebýt sám.

 

Mám velký byt, plno věcí, peníze,

ale za to si člověk koupit lásku nemůže.

Klidně bych byla chudá

jak kostelní myš,

jen kdybych měla jednu skrýš

a v ní tebe.

Byl by si pro mne poklad

spadlý z nebe.

 

Zatím se tě dočkat nemohu

a čekáním jen ztrácím čas

a až mi bude opět do breku,

napíšu novou báseň zas.


Amanda
27. 08. 2001
Dát tip
On prijde, ver mi, prijde ve chvili kdy to budes nejmene cekat... Pekne, ale nac tolik smutku, vzdyt s mracky ve tvari se spatne chodi po svete :-)

Amanda
27. 08. 2001
Dát tip
On prijde, ver mi, prijde ve chvili kdy to budes nejmene cekat... Pekne, ale nac tolik smutku, vzdyt s mracky ve tvari se spatne chodi po svete :-)

Somalec
26. 08. 2001
Dát tip
Bez rýmů by to bylo hezčí a působivější. Ono to taky tak ze začátku vypadá (bez rýmů), ale ten konec kazí celý dojem. Opět bych to trochu očesal od přebytečných slov... Ale je to rozhodně lepší než včšechno předchozí...

Monie_Kim
22. 08. 2001
Dát tip
ššššššššš po dešti vychází slunce a šedivý mraky se rozplynou...

Krel
22. 08. 2001
Dát tip
neboj, nakonec ho najdeš, ale nesmíš se o to snažit, ty nejkrásnější věci přichází vždy nečekaně... líbí se mi to i formální stránce a celkově to na mne zapůsobilo kladným dojmem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru