Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KOULE speciál - vyhlášení

13. 03. 2009
0
31
1825
Autor
řádek

Přští týden jsem na cestách, obvyklá Koule se koná až týden po té, téma zadává vítězka 19. Koule Ferry.

Ale abyste nevypadli z rytmu, mám pro vás novou Kouli speciál. Prosím, zašlete mi tentokrát zpod svého díla avízo a nezapomeňte někam napsat poznámku (upřesnění kategorie, prolog, kritika), že se jedná o soutěžní dílo do Koule speciál. Název zvolte podle sebe.

Téma: Libovolné

Forma: Libovolná

Čas: tentokrát prodloužený do sobotní půlnoci 21. 3.

Podmínka: soutěžní dílo bude obsahovat následující odstavec pod čarou. V tomto odstavci nemůže autor cokoli změnit.


 

Noc předtím, než odjel do Londýna, se Richard Mayhew příliš nebavil. Vlastně zpočátku ano: bavil se, když si četl pohlednice na rozloučenou od přátel, bavil se, když ho objímala řada ne zcela nepřitažlivých slečen, s nimiž se znal, bavil se, když poslouchal varování o zlech a nebezpečenstvích Londýna a bavil se, když mu kamarádi předávali velký bílý deštník s mapou londýnské podzemky, na který se složili. Bavil se, ještě když pil prvních pár půllitrů piva, ale pak s každým následujícím půllitrem si uvědomoval, že se baví míň a míň. A nyní seděl na chodníku před hospodou v malém skotském městečku, třásl se a zvažoval, zda by bylo lepší se vyzvracet, nebo se nevyzvracet. A nebavil se ani trochu.

 

 


31 názorů

jejdavilda
23. 03. 2009
Dát tip
to bys nebyla sušenka, ale tatranka

čučenka
23. 03. 2009
Dát tip
Ják bez plnky?? Čo to trepeš! Já jsem úplně naplněná. :-))

jejdavilda
23. 03. 2009
Dát tip
Má pravdu čučenka bez plnky

čučenka
23. 03. 2009
Dát tip
No, vildík si o sobotní půlnoci iniciativně spočítal tipy u soutěžních děl a vyhlásil vítězku KOULE speciál místo svého muže řádka. Je to v rodině :-)). A Ferry získala největší počet tipů, proto vyhrála. Blahopřejiiiii.

Ferry
23. 03. 2009
Dát tip
Jejdánku, sdělení tvému nerozumím. Nic jsem o žádné výhře nečetla, neviděla, neslyšela...Upřesni co kdo z vás s martinez pijete a máte to mít. Já už za výhru považuji svou účast totiž. :)

to už sem copa zas něco prohrála? že já se na to nevykašlu! :oD

jejdavilda
22. 03. 2009
Dát tip
Ferry, ty hade, ty jsi opět vyhrála, koupíš nám s martinez flašku, jinak nekamarádíme

řádek
17. 03. 2009
Dát tip
jejdo, to souhlasi :)

jejdavilda
17. 03. 2009
Dát tip
Já si myslím, že žáden normální chlap se nemůže jmenovat Richard Mayhew

raja
16. 03. 2009
Dát tip
jako díky:)

raja
16. 03. 2009
Dát tip
sakra-můžu tam tu kůlničku propašovat ještě dodatečně, nebo už je to upe v háji?

s díkama nebo truchlením teda eště počkám :o)

su smířená s neúspěchem... bez červený kůlničky... už sem se s tím vyrovnala...

já tam červenou kůlničku nemám... :o(

jejdavilda
15. 03. 2009
Dát tip
Tak já si mezipřistání představuji leda tak V Hrusicích, ale pro mě za mě, každý má jiný vkzs

Rampoušek
14. 03. 2009
Dát tip
a předem vítězce a asi jediné

jejdavilda
14. 03. 2009
Dát tip
Já teda netuším z čeho to je, ale jelikož mi z cizích jmen a taky z Anglie naskakují bubance, tak vítězi již teď gratuluji

dadik
13. 03. 2009
Dát tip
to je vtipný, tohle téma... mne se ale netýká.. .)

Ferry
13. 03. 2009
Dát tip
ĎĎĎ !!!

raja
13. 03. 2009
Dát tip
:)

raja
13. 03. 2009
Dát tip
červenou kůlničku...:)

Ferry
13. 03. 2009
Dát tip
...sím,...sím, já taky vím z čeho to je. Ale to přece nemůže naši inspiraci (anebo naopak neškodně může..)nijak ovlivnit. Jen jeď, řádku, užívej si světa, my ti z toho tady zatím...

řádek
13. 03. 2009
Dát tip
Když to je těžký, když podle jednoho odstavce poznáš co to je :) Prosím ale, nech si to pro sebe :-)))

Janina6
13. 03. 2009
Dát tip
Tu knihu miluju... ale o to hůř se bude vymýšlet k ukázce z ní něco vlastního :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru