Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo není jedno
16. 03. 2009
17
21
2945
Autor
GIRLwhoKISStheDAWN
Když se ztrácí energie, tak kam jde?
Jde vidět proud života unikající z těla?
Proud života je duše
Duše mlčí
Ruce mlčí
Ty mlčíš
Mlčíme na sebe
Proč?
A když jsem byla na základce
jedné holce culík lítal
ze strany
na stranu
když šla jídelnou
mně ne
A když jsem tam stála s tím talířem
a hrncem na hlavě
tak jsem si taky přála mít tak houpající se culík
Pak jsem ho měla
Už ho zas nemám
A víte co?
Je to fuk…!
21 názorů
tie dve casti ako keby nepatrili do toho isteho diela... uvod mohol byt v prologu.
ten zvysok (za "Proc?") sa mi paci, pekne podana uvaha... :)
-t-
Manuamanua
11. 12. 2009zblblýptáček
18. 08. 2009
ty poslední dva řádky tam patří. Kdyby tam nebyly, jsou tam na nic ty první dva. Pochopil jsem to jako otázky a odpovědi a uprostřed zjednodušení metaforou o culíku. Ze strany na stranu - funny.
ty mlčíš, mlčíme na sebe, proč? - to je tam navíc.
Dobrá myšlenka. tip
sharene.de.maire
01. 04. 2009aleš-novák
31. 03. 2009
nějak mi k sobě nejdou ty dvě poloviny,ale to kolem těch culíků je pěkné, dobrý nápad..líbí se mi to ze strany na stranu, super podaný.. :o)
mě ne / mně ne? Možná jen nechápu kontext nebo je to opravdu chybička :-). Líbí se mi ty otázky, ale zároveň tím narážím na vlastní podstatu. Je tak snadné se ptát, "proč" k tomu přímo vybízí. Je mnohem těžší, hledat odpovědi, než se ptát. Působí to paradoxně. A ta poslední hříčka, to se mi nelíbí, takový ten otřelý nezájem ;-)
Vlastně je to z obou stran dobré i špatné :-)