Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

>>> KOULE - vyhlášení a vyhlášení <<<

24. 03. 2009
1
82
1849
Autor
řádek

V dnešním dvojím vyhlášením Koule patří sólo autorce Ferry, která nejenže zadává téma nového, jubilejního kola Koule, což znamená, že vyhrála kolo předchozí, ale

s počtem 17. tipů taktéž vítězí v 6. Kouli speciál

ve které se zdárně poprala s úryvkem z knihy Nikdykde od Neila Gaimana.

Vítězce tímto za celou Kouli gratuluji a zároveň děkuji za téma do nového kola, které právě začíná:

ZADÁNÍ 20. KOULE BITVY PSANCŮ:

Čas:             24 hodin (soutěž ukončena ve středu 25. 3. v 20:00)

Forma:         Libovolná

Téma:          Studna



Důležitá připomínka - soutěžní příspěvek musí mít v názvu "Studna".

 

 


 

Bitevní podmínky:

 

1)      účast v každém kole bitvy je dobrovolná; podmínkou není ani účast v klubu, nicméně pokud máte zájem, stačí se přihlásit

 

2)      téma zadává vítěz předchozího kola; v případě, že nemůže či nechce, zadá téma autor, kterého vybere on nebo zadavatel tématu předchozího kola; první téma zadává řádek; téma zadává zadavatel prostřednictvím díla v kategorii "srazy, akce" na hlavní straně; po ukončení daného kola zadání z hlavní strany smázne

 

3)      zadavatel tématu se daného kola může účastnit pouze mimo soutěž

 

4)      předmětem zadání je téma a doba, za kterou má téma být napsáno (minimálně 1 hodina, maximálně 24 hodin); zadavatel může stanovit i formu, ve které má být dílo zpracováno

 

5)      uznávají se pouze vlastní práce, napsané v daném termínu, tedy nikoli práce staré, již publikované atd.; každý autor může soutěžit pouze s jedním dílem; autor do názvu díla uvede předmět zadání daného kola a ve vlastním zájmu se přihlásí v klubu o jeho zařazení

 

6)      vyhodnocení soutěže: o výherci rozhoduje počet tipů a výběrů, v případě rovnosti počtu tipů či nejasnosti má konečné slovo zadavatel daného tématu;; vyhodnocení soutěže probíhá po dobu 24 hodin po ukončení soutěže

 

7)      Koule SPECIÁL - vyhlašuje řádek dle své libovůle kdy chce, jak chce a na co chce.

 

8)      Koule SPECIÁL s Povídkou měsíce - jednou měsíčně proběhne povídková Koule speciál v rámci "spolupráce" s Povídkou měsíce (podrobnosti ZDE). Vítězem se stává autor s největším počtem tipů. Kromě toho jsou díla na prvních třech místech nominována jménem Koule do Povídky měsíce.


82 názorů

mně to tak vyznělo, ale vím, že jsi to tak nemyslel. Ono dohadovat se o tom, jestli avc vtipný je, nebo není, je jako dohadovat se, jestli je lepší sparta, nebo slavie. Oba máme jiný vkus a oběma se zdá vtipné něco jiného. tím nikterat nesnižuji tvůj smysl pro humor, ani neútočím na tvoji inteligenci, to vůbec ne.

Tragicus
27. 03. 2009
Dát tip
Dobré, takže už doufám chápeš, že v žádném případě jsem nepoužíval MP jako příměr k EVC. (a ani to snad nikomu tak vyznít nemohlo...)

myslím, že už jsem četl dost :-)

Tragicus
27. 03. 2009
Dát tip
Zkus si tu konverzaci ještě párkrát přečíst, to přijde. ;]

Tragicusi, já jsem si celou dobu myslel, že se bavíme o avc, a tedy pokud navedeš řeč na montyp, nabyde jeden dojmu, že je to použito jako příměr.

Tragicus
27. 03. 2009
Dát tip
"A naopak, často až opakováním leccos nabyde na vtipnosti." Jestli nechápeš slovo leccos, najdi si jej ve slovníku, s EVC to nemá nic společného. To byla čistě reakce na tebou neustále opakované: "Opakovaný vtip není vtipem." A když mi ukážeš, kde jsem srovnával Monty Pythony s EVC, dám ti tisícovku. A vůbec, kdekoliv jsem psal o nějaké složitosti humoru, nepochopitelnosti... Když jsem napsal to, že to nemusí moc lidí pochopit, nebylo to proto, že by to byl nějaký hluboký humor, ale proto, že když ti přijde naráz do sketche rytíř s opelíchanou slepicí a třískne jednoho herce o hlavu, tak asi moc nepochopíš, o co jde, až později, kdy se z toho stane jakýsi výraz: "You jumped the shark!"

Nuž, Tragicusi, i ty mi připomínáš mne, když mi bylo patnáct :-) Blesk nečtu, na novu se také nedívám, ale když dávají hezký film, rád se podívám, proč ne. Působíš na mě poněkud chaoticky, zmateně. Víš, ono srovnávat Monty Python s avc je přinejmenším zmatené. A ještě zmatenější je tvé přirovnání složitosti a možné nepochopitelnosti humoru MP k humoru avc. Prostě mám pocit, že se touláš od myšlenky k myšlence a to, co jsi teď napsal, je jen jakýsi spojovací, a nutno říci, že velmi chatrný, můstek. Avc není vtipný, on je pouze veselý.

Tragicus
27. 03. 2009
Dát tip
Aha, no, tak to máš kulturní rozhled čerstvě narozeného šimpanze. :] Třeba Monty Pythoni toto často využívali, protože když použiješ něco poprvé, nemusí to moc lidí pochopit, ale pak s opakováním to nabývá jaksi na "kultovnosti", samozřejmě nesmí se to s tím opakováním přehánět, ale dá se to téměř donekonečna variovat (rytíř, vikingové, "and now for something completely different..."). Těžko se to vysvětluje, musíš na to přijít sám. Ale začínáš mi být sympatický, připomínáš mi mne, když mi bylo také patnáct, to jsem také pořád bral "komerci" za největší zlo, mainstream a blesk a novu jakbysmet. ;] Teď už to prostě jen ignoruji, a když na nově dávají nějaký dobrý film, nemám moc důvod se na něj nepodívat.

jen se ptám, kvůli tvé větě, že "opakováním leccos nabyde na vtipnosti". Myslím, že jsi obdařen velkým intelektem, a proto mě překvapuje, že toto považuješ za vtipné

Tragicus
27. 03. 2009
Dát tip
Netvořím, proč?

ano, opakováním nabyde na vtipnosti :-) netvoříš na nově zábavné pořady ? podívej, já si nehraju na intelektuála, ale tomuhle se prostě smát nebudu, je to trapné a každým dalším dílem ještě trapnější.

Tragicus
27. 03. 2009
Dát tip
No, v obsahu se neopakuje, takže je to jedno. A naopak, často až opakováním leccos nabyde na vtipnosti.

pak tedy každý spatřujeme vtip někde jinde. jeho první dílo se mi líbilo v jeho formě, obsah torchu pokulhával, ale špatné to nebylo. Každopádně říkám, že opakovaný vtip přestává být vtipem, a to co do formy, to do obsahu. Zdůrazňuji formy.

Tragicus
27. 03. 2009
Dát tip
Armin: Ano, on to také nemá být vtip, ten je v obsahu, jak už jsem ostatně řekl, ne ve formě, resp. v jejich kombinaci.

Tragicusi, teď jsi mě opravdu překvapil. vím, že evc paroduje svým stylem patnáctiletá děcka, ale větu "ale ten vtip je někde jinde" jsem nepochopil. Kde, prosím tě, ten vtip je ? jakkoliv to zní sarkasticky, myslím to upřímně. já to opravdu nevím. možná na jeho tvorbu budu nahlížet jinak, ale parodování řeči teenagerů, která vždy byla specifická, a nikdy se mi nelíbila, mi připadá trapné, a považování toho za vtip navíc hloupé.

Tragicus
27. 03. 2009
Dát tip
Vídím, že stále nerozumíš, Armine, EVC paroduje patnáctileté děcka svým stylem, ale ten vtip je někde jinde a ten se neopakuje. Jinak se tedy zdá, že jsi poslední intelektuál v této povrchní a hloupé komunitě. Legrační. :]

Ano, pravda, sypu si popele na hlavu, na tuto pištovu legrácku jsem zapomněl. Jistě, každý se jednou začne opakovat, to je nevyhnutelné. Já se však obávám, že v pohledu na tvorbu avc se neshodneme. budu se opakovat i teď, když použiji svoji větu o blesku a tv nova. všichni to čtou, všichni na to koukají, všem se to líbí, ale intelektuála to nenadchne. a zcela jistě je chyba v jeho přijímači. Pokud tobě se to líbí, neberu ti to, ale mě to připadá trapné. a mezi námi, kdyby tu byl katugiro ještě jako admin, avc by si na hlavní stránce nejspíš ani neškrtl. pokud tedy avc není katugiro :-DDD

Tragicus
27. 03. 2009
Dát tip
Nevpomínáš si, Armine? Třeba před týdnem na ještě novější kolo překladatelů? Řekl bych tedy, že máš velmi krátkou paměť... :] To je právě to, žádná konkrétní pravidla dána nejsou, takže je čistě na adminech, aby o tom rozhodli, a z mého pohledu, EVC tam víceméně patří - o událost se ostatně jedná. Hele, a víš že se tedy také opakuješ? Já také, i řádek, vlastně všichni s tvou logikou. O styl přece nejde... Každý spisovatel, který napsal alespoň dvě knihy, by se opakoval, protože psal stejným stylem... A pokud ti přijde, že v tom má být ona vtipnost, chápu, že se ti to nezdá vtipné, ale chyba je na tvém přijímači. ;]

Tragicusi, nevzpomínám si na žádnou pištovu legrácku na hlavní straně, jen na papouchovy, ovšem ten je poměrně brzy přesouvá do jiné kategorie. Na hlavní stránce se vyskutují čas od času příspěvky, které tam nepatří, a zdaleka nikoliv všechny jsou přesunuty (např. diskuze mesto jmeno vec, která je na hlavní stránce pořád). Nebylo by tedy správné poukazovat na konkrétní příspěvek konkrétního vtipálka. Ovšem pravidla hlavní strany jsou dána a neměla by být porušována. "EVC se neopakuje, pokud jsem si všiml." - pokud jsem si všiml, tak se opakuje. Neopakuje se náměty, ale zvolil podivuhodný styl jazyka, který jako jednorázová recese je dobrý, ale po třiceti jeho dílech (netvrdím, že na hlavní straně), přestalo to býti vtipné. Ono mít v každé větě upe, není úplně to pravé. Nevím, co tím evc sleduje, ale je to trapné.

Tragicus
26. 03. 2009
Dát tip
Zajímavé, že proti legráckám na hlavní straně ze strany Pišty jsi se třeba nikdy neozval. :] EVC tam nedělá zase takový bordel (jednou za čas to není taková hrůza), tak přestaň předstírat, že ti jde jen o pořádek na hlavní straně. ;] "O návštvnosti jeho děl také není sporu, i zde s tebou souhlasím, ale pomni, že televize nova má velkou sledovanost, blesk je namnoze čten, a přesto jejich úroveň je mizivá." Toto je sice hezké, ale dvojsečné, já se tedy neoháněl zájmem většího množství písmáků. ;] EVC se neopakuje, pokud jsem si všiml.

Tragicusi, máš pravdu, dohledat to není problém, jistě ne, ale uvaž, které příspěvky na hlavní stránku patří, a které nikoliv. EVCovi příspěvky zcela jistě nikoliv. Koho zajímají jeho rozumy, může si je najít na jeho autorské stránce, případně, což je pohodlnější, dát si ho do oblíbených a avíza budou chodit na každé jím publikované dílo. O návštvnosti jeho děl také není sporu, i zde s tebou souhlasím, ale pomni, že televize nova má velkou sledovanost, blesk je namnoze čten, a přesto jejich úroveň je mizivá. V případě EVC dodávám, že opakovaný vtip přestává být vtipem. Pakliže to vůbec kdy vtipné bylo.

Tragicus
26. 03. 2009
Dát tip
No, to mi osobně přijde také jako problém, nepublikoval bych dílo, které mi přijde, že potřebuje "donosit", jen aby bylo ještě zařazeno do soutěže. A v tom se právě koule odlišuje, že nemůžeš námět dlouho přežvýkávat.

Janina6
26. 03. 2009
Dát tip
Ale nutit se nenutím, to zas ne. Však soutěžím jen občas. Tady to bylo skutečně o časové tísni, středy mám pracovně nabité až do večera, a v době, kdy limit "dobíhá", bývám už na 1,5hodinové cestě domů. Já většinou námět nosím v hlavě hodně dlouho, i když napsané je to pak rychle. To delší nošení mi v KOULI chybí. Takže miniatura je nedonošená :-) proto na ni koukám tak sebekriticky. Ale píšu ráda, a jen, když chci.

Tragicus
26. 03. 2009
Dát tip
Armin: Obojí si během dvou dní většina lidí pročte a koho to opravdu zajímá a nestihne to, nemá problém si to vyhledat. Jinak si dovolím pochybovat, že se u EVC jedná o nějakou badnu fanoušků, protože podle příspěvků je to spíše průřez písmákem, o lidi, kteří se spolu jinak ani nestýkají. A kdybych chtěl být podlý, řekl bych, že tvá soutěž má za svou existenci asi takový úspěch jako EVCho dílo během prvních pěti minut, takže o "zájmu více písmáků" nemůže být řeč. Ale podlý nebudu, takže zapomeň, že jsem předchozí větu vůbec napsal. :] Janina6: Já se soutěží účastním spíše sporadicky a z nějakého zvláštního momentálního popudu, je tedy velmi málo pravděpodobné, že by se to stalo zrovna u "sprint" koule, vzhledem ke krátkému času, během něhož by mne tento popud musel popadnout, navíc bych si ještě musel všimnout, že byla tato soutěž vyhlášena. Také jsem se již jednou v kouli angažoval a zjistil, že mne ani tak nikdo nečte, krom mých více méně pravidelných čtenářů, takže jsem s ohledem na způsob vyhodnocování soutěže odsouzen k neúspěchu. To není sice největší důvod k tomu se nezúčastnit, ale jistý podíl to samozřejmě také má. Ale stát se může cokoliv. A co se týče tvé miniatury, to je právě o tom, že se člověk do něčeho nutí, jen aby "netrhal partu" a pak se nad kvalitou pomlčí (to tě cituji, nehodnotím). :]

Janina6
26. 03. 2009
Dát tip
Když budeš, Tragicusi, soutěžit, tak jsem teda i pro sprinty :-) Já povídku za hodinu nezmáknu, ale budu aspoň nadšeně přihlížet. Přiznávám, že třeba na Studnu jsem měla 24 hodin, naprosto neplodných, básničku-miniaturu jsem nakonec dala dohromady za 20 minut a o její kvalitě radši pomlčím. Byla tam prostě do počtu a jako gesto, že jsem v partě :-) Změna je život. Těším se.

kokotiny typu upe legračních děl ano, seriózní soutěže jako k.o.u.l.e. nebo klub překladatelů by měly viset na hlavní stránce déle, jelikož jde o zájem více písmáků, nikoliv o bandu fanoušků nějakého kripla.

Tragicus
26. 03. 2009
Dát tip
Janina6: No, ale to by byla jiná soutěž, kdyby byla dokonce ještě delší doba. Pro mne je "okamžitá" v rámci oka-mžiku, což samozřejmě nelze, ale tedy té hodiny, max. dvou. A moje zde nejúspěšnější povídka byla napsána včetně inspirace za ani ne hodinu a další dvě také, ač tam jsem měl ten nápad delší dobu v hlavě (což mne právě docela štve, člověk si hraje s textem a nic, pak napíše něco během chvilky a publikuje a tadá...). Ale to jen tak pro ukázku, obecně by platilo to, co jsem napsal v rámci argumentu omezenosti některých lidí v přístupu na pc - prostě pokud není někdo schopen napsat za hodinu povídku, tak nebude soutěžit to kolo. Jednoduché. A co týče té kvality, vždyť o tom ta soutěž je, aby vyhrál člověk, který napíše rychle dobré dílo. Od soutěží, kde si můžeš s textem týden hrát jsou zde myslím jiné soutěže. Nechcete snad udělat z koule "just another" soutěž, kde se prostě jen mění themata a jej zadávající lidé... Ale to mluvím za řádka a podsouvám mu nějaké své představy a předpokládám jeho záměry. Může to být zcela jinak. Armine, zaráží mne, že se pozastavuješ nad tím "jak se řadí příspěvky na hlavní straně", a pak najednou řekneš, že to ani nesleduješ. No na druhou stranu, kdyby ses objevil na prvním místě, pak ted den někdo publokoval pět nových příspěvků, tak bys to hned znovu publikoval a zase bys byl první, ten další totéž a tak pořád dokola. Osobně si myslím, že zcela postačí, když ti příspěvek visí na hlavní stránce jeden dva dny.

Já to nesleduji, tragicusi. ale potom jsem nucen příspěvek neustále vracet.

Janina6
26. 03. 2009
Dát tip
Pro zpestření budou "sprinty" fajn, jinak ale naopak oceňuju, když je limit aspoň těch 24 hodin, protože myslím, že tak je větší šance, aby soutěžní dílka měla určitou hodnotu. A třeba povídku za hodinu? No...

Tragicus
26. 03. 2009
Dát tip
Já přeci, Aleši, nevybízím k tomu, aby se z "řadové" koule stala koule "sprint", ale aby se tam objevovala. Ne samozřejmě nějakým pravidelným střídáním, jako to má třeba Armin u jazyků, protože to ubírá "náhodě" a riziku a tedy i zajímavosti, ale nějakým způsobem k tomu "donutit" vyhlašovatele nebo jim to vzít z rozhodovací kompetence. A tedy, že někteřá nemají pravidelný přístup k počítači, potažmo k internetu, je bezvýznamné - nezúčastní-li se tento týden, mohou se zůčastnit další etc. A co se týče koule v podvědomí, tam už dávno je, přece jen zde běží už několik měsíců. Ale ano, počet účastníků se sníží zcela určitě, ale ostatně, vyhovovat všem je vždy problematické a navíc často nešťastné. Nemáš zač, řádku. :] Budu se tedy zítra těšit.

stačí poslat avizo všem, kdo tu diskutují, aby navrhli nějaké téma pro sprint... klidně to může být první odstavec nějaké zprávy na idnes.cz, neboj se experimentovat... já navrhuji BURKINA FASO :o)

řádek
26. 03. 2009
Dát tip
Aleš: ono jde dělat obojí. Jak sprint, tak maraton. A pak mám ještě jeden nápad, kterej chci uskutečnit čas od času, o Zlatou kouli, ale to časem :) Nemůžu si vystřílet munici hned. Trochu se mi změnil program, asi bude jeden sprint už zítra :) Akorát kdo má furt vymýšlet ta témata.

Tragicus: současná podoba koule je ležérní. Vyhovuje širokému okruhu pisatelů, i těm, co nemají pravidelný přístup k počítači. Z hlediska tvorby je i jeden den poměrně malý časový úsek, z toho vyplývá, že u koule-sprintu se počet účastníků asi sníží. Proto je dobře, že koule zatím běží v maraton-verzi, dostává se do povědomí. Jsem rád, že se do toho řádek pustil, držím palce pro další nápady :o)

řádek
26. 03. 2009
Dát tip
Něco s tim uděláme. Je pravda, že to začíná být trochu časově náročný, ale ono se to nějak setřepe. Díky za připomenutí mých původních záměrů :)))

Tragicus
26. 03. 2009
Dát tip
Armine, domníval ses částečně správně, jsou odsouvány příspěvky starší datumově, tedy ty, co byly publikovány včera a dříve, v rámci jednoho dne jsou řazeny od nejstarších. Ale na to jsi mohl přijít i sám, není to takový problém vysledovat.

Tragicus
26. 03. 2009
Dát tip
řadek: No, koule sprint je trochu zdvojení významu, přece jen tam má to "okamžitá", spíše tedy ty, co jsou tady pravidelně vyhlašovány by se měly nazvat "maraton"... Rozhodně by to bylo i zajímavější, kdyby se i pravidelné začali v tomto duchu realizovat, to napětí každé úterý by bylo i autorsky zajímavé, to čekaní, že už každou vteřinou bude vyhlášeno nové thema a čas jeho odevzdání, takto stačí příjít i během středy a není problém se ještě zúčastnit - bez napětí.

Tragicusi, domníval jsem se, že starší příspěvky jsou odsouvány novějšími

Ferry
26. 03. 2009
Dát tip
Řádku, to bude fajn, ten mrtvolný klid, občas s vulgárním excesem, než vypukla K.o.u.l.e ve více svých podobách, byl deprimující. !!! Jarmila M. - dík za milou gratulaci :)

řádek
26. 03. 2009
Dát tip
Souhlas s Tragicusem, koule sprint je ostatně něco, co bylo původně tak nějak v plánu a je škoda, že se tak neděje, ale do speciálu se to narvat dá, ostatně, proto mám taky speciál v záloze, že ano. Koule speciál sprint je dobrý název (díky, Aleši :) Něco spáchám, ale až po víkendu, protože pravděpodobně budu zítra odjíždět do pryč zase do neděle. A to chce chvilku času, aby se dalo před tím avizovat.

GRATULACE PRO VÍTĚZKU, DÍKY ZA REALIZACI SOUTĚŽE PRO ŘÁDKA :))))

GRATULACE PRO VÍTĚZKU, DÍKY ZA REALIZACI SOUTĚŽE PRO ŘÁDKA :))))

souhlas s Tragicusem: KOULE-SPRINT by mohla být divácky docela zajímavá. Když bude dostatečně předem avizovaný start, autoři se najdou...

Tragicus
26. 03. 2009
Dát tip
Co takhle řádku udělat alespoň kouli speciál, která by opravdu ctila ono ´O´ v názvu - předem ohlásit, že taková soutěž bude v tu a tu dobu a pak zadat thema s časem třeba 1 hodina. Oni zadávající se k tomu zřejmě nikdy mít nebudou, protože pravděpodobně chtějí, abych jejich téma měla co nejvíce účastníku, či aby byla co nejvíce "competitor-friendly", takže to bude asi už vždy K.O.U.L.E.24. Stává se z toho téměř stereotyp, potenciál koule mi přišel právě v tom, že může mít více proměnných, nejen thema. To si rozhodně neber na svou hlavu, chyba je spíše v zadávajících.

Tragicus
26. 03. 2009
Dát tip
Armine, právě proto, že jste ted den publikovali až po extra vaganovi, jste za ním, kdo dřív přijde, ten doskočí nejvýše. Nevím, co je na tom tak nepochopitelného.

Muamarek
26. 03. 2009
Dát tip
Armin: Zkoušel jsem, jestli na to přijdeš :-)) Marek

řádek
25. 03. 2009
Dát tip
ach, ta má vztahovačnost :)

to taky nebyo nic proti tobe radku! halsim, ze armin si zacal :_) a jdu sem dat novou upoutavku na tu kaci, nechtela bych aby zapadla - tak pripadne mi to tammuzete vratit :-)

řádek
25. 03. 2009
Dát tip
já si po sobě upoutávky uklízím, zbytečně tu staré nenechávám a obvykle na hlavní straně nevisí ode mě víc jak jedna :) Musíš jít hartusit jinam, pom :)

no vidite. a vsechny ty souteze odsunuly upoutavku an autroskY cteni jedno - a stezuju si? stezuju! :-)

řádek
25. 03. 2009
Dát tip
a teď si představte, že ty vaše důležitý zprávy mi všechny chodí do kritik! Heč! :)

Jo, Syde, ty a axtavagance máte oba vyššiu kvalitu

Marku, ty jsi se nepodepsal =O

Muamarek
25. 03. 2009
Dát tip
No jo - si vyhrát :-)) Jasně, to je nejdůležitější :-))

zvítězí ten, kdo první protrhne pásku. ostatní si pěkně vyhrají :o)

Muamarek
25. 03. 2009
Dát tip
No jo - od Coubertaina k Číně... Jaký je rozdíl mezi zvítězit a vyhrát? :-)) Marek

to platilo dřív, ale pokrok nezastavíš...

Muamarek
25. 03. 2009
Dát tip
Aleš - a já myslel, že zní, "není důležité se zúčastnit, ale vyhrát" :-)) Marek

copak neznáš olympijské heslo není důležité zvítězit ale vyhrát ?

v sobotu ve 24:00 bych náhodou byla s Ferry na stupních aj já! :o)

Petrusha
25. 03. 2009
Dát tip
to to, to bude ta politika cítia nebezpečenstvo ))))) checht

Petrusha
25. 03. 2009
Dát tip
stívn to sichr tušil :)

Petrusha
25. 03. 2009
Dát tip
nene, já nikam skákat nebuduuu ...

Muamarek
25. 03. 2009
Dát tip
To se musíš přesvědčit :-)) Marek

Petrusha
25. 03. 2009
Dát tip
a je aj hlboká?

Muamarek
25. 03. 2009
Dát tip
Když studna, tak studna, už jsem tam něco lípnul, Marek

Ferry
24. 03. 2009
Dát tip
Všem laskavým blahopřejcům děkuji a stahuji se do bažin poté, co jsem se mohla v posledních kolech (k.o.u.l.e.ch?) vyřádit po pětitýdenní absenci. Ať vám to píše !!!

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
Ferry - gratuluji ***

Rampoušek
24. 03. 2009
Dát tip
dobré téma :)

Petrusha
24. 03. 2009
Dát tip
studna? a jeje, hlboká to téma ...

je vidět že je krize a musí se šetřit. Řádek uspořil jednu upoutávku, ostatně spojařka Ferry se přímo nabízela :o)

řádek
24. 03. 2009
Dát tip
to skončilo přijímání příspěvků, ale ne hlasování tak je to dycky přece ačkoli většinou se hlasuje jen 24 hodin po ukončení kola, akorát speciály jsou vždycky tkaový, jak se mi zrovna zachce a jak mi to vyjde :)

jejdavilda
24. 03. 2009
Dát tip
Já už gratuloval, jen nechápu proč to neskončilo v sobotu ve 24:00, jak jsi psal. Zvítězila by taky Ferry s počtem 14

tož já gratuluju vícečetné vítězce :o)

vláda padla, budeme muset čekat

řádek
24. 03. 2009
Dát tip
Navrhuji podepsat petici a poslat na úřad vlády :) Jsme dva, to určitě zabere ;)

To by mě zajímalo, řádku, jak se řadí nové příspěvky na hlavní straně. Ten upe pablb je první, ale já přišel po něm a ty po mě, ale přesto jsme oba až za ním. Je to nespravedlivé, protože jak K.O.U.L.E., tak Klub překladatelů mají větší kulturní úroveň, než ten... extravagancééééééé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru