Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z Barcelony do Basileje

01. 04. 2009
14
54
2822
Autor
Vaud

Snad všichni znají Simpsony :-)

Život ve Španělsku byl, jako kdyby si ho vysnil Homer Simpson.

Jen nechápu, proč někdo nechal Neda Flanderse takhle dokonit Švýcarsko...


54 názorů

Vaud
06. 04. 2009
Dát tip
nekde v Belgii jsem koukal, ze se internetovy poskytovatel pojmenoval po teto postave jako Net Flanders :-))

podezdívka
06. 04. 2009
Dát tip
Nesplachuj a vem si Pampers ať může spát i Ned Flanders

podezdívka
06. 04. 2009
Dát tip
Nesplachuj a vem si Pampers ať může spát i Ned Flanders


Armand
06. 04. 2009
Dát tip
:)

Vaud
03. 04. 2009
Dát tip
To zní jako Itálie :-)) Něco jako, že se tam válíš a je tam slůnce - takový přibližný překlad :-))

Vaud
03. 04. 2009
Dát tip
a kde vůbec jsi???

Vaud
03. 04. 2009
Dát tip
mě Španělsko v začátku taky vytáčelo - ztracený ... ale pak jsem se asimiloval a už jsem dál Španělsko jen miloval :-))

:)t.

Vaud
03. 04. 2009
Dát tip
Terpsi - ja vubec nevim, kdy a jak se vratim... Ve Spanelsku jsem ze zacatku potil krev, abych to vsechno zvladnul a pak se to najednou zhouplo a zacal jsem byt mistnak. Prijdes do restaurace a mluvi na Tebe katalansky :-) a v dome jsi soused - ne pristehovalec. Jen co to zacalo fungovat, tak jsem zase vykorenenej a potim krev jinde... Myslim si, ze svetobeznik pak neni doma vsude, ale nikde...

Terpsichore
02. 04. 2009
Dát tip
Vaude,to je uzasny, sedet doma (s dvema jeste ne triletyma robatkama se toho jinak moc delat neda), cist tvoje veci a rikat si, jak je to tu vlastne uplne super ;-))) Mimochodem, kdy mas v planu se vratit? :-)

Vaud
02. 04. 2009
Dát tip
hanaot - me skutr zitra privezou po 2 mesicich, kdy byl nekde ve skladu ve Spanelsku - tak mozna z nej zbyl uz jen Zduch :-)) did - taky jsem tam mohl napsat nejaky silnejsi slovo :-)

diderotka
01. 04. 2009
Dát tip
... konečně jsem pochopila - já četla dokončit, místo dokonit - trefné srovnání!!!

hanaot
01. 04. 2009
Dát tip
"a muj skutr se jmenuje Pizduch" he he he he heh.. tak se už cca dvacet let jmenuje můj šikovný a skoro geniální synovec.. Je pravda, že od té doby co vyrost říkáme mu už jen Žďuch..

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
je pravda, ze Homer moc na seminare o Iberoamerickem umeni v prvnich asi 30 radach serialu nechodi me kdysi zmatla upoutavka na cestovku www.viajesiberia.es, nechtel jsem s nema jet, protoze jsem si myslel, ze to jsou Viaje Siberia - Jed na Sibir a vono je to Viajes Iberia a kolik visni, tolik tresni :-))

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
Homer ma humor, fantazii, smysl pro blbosti, riskuje a chvilkama ma kliku - nakonec toho zazije mnohem vic nez Ned. Zije naplno a neutraci zbytecne za fitko, sympatak jeden :-))

Santi€
01. 04. 2009
Dát tip
včera jsem šla vyčerpaná ze semináře z iberoamerického umění, bylo po osmé večer a mraky nad Cantoblanco Universidad vypadaly jako ze znělky Simpsonů

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
Homer ma zase zretelne vyrysovany pupik - neda se takhle nestranne rict, ktera postava je lepsi :-))

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
je tu ticho a chcipla tu Lajka :-)) Napriklad mezi peti nej pametihodnostmi Zurichu je knajpa, kde parkrat sedel Lenin. Pohadko - ja jsem tak trochu Homer nez prisel o vlasy (spis nez Ned), ale chapu, ze Ned je fesak a kladny hrdina :-))

jamoyce
01. 04. 2009
Dát tip
Už to je hned jasnější, když jsem si pročetl diskusi. Není tedy nad to být ve Švýcarsku zarputilým čtenářem. V noci nic nevyrušuje, je možné si vychutnat ticho a klid a pěkně se začíst.

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
Premyslim, ze napisu fejeton o karnevalu tady a ve Spanelsku - ve Svajcu je to podle nejlepsich puritanskych zasad Neda Flanderse, zato ve Spanelsku je to divoka jizda, jakou by si pral Homer v tech nejdivocejsich snech :-))

jamoyce
01. 04. 2009
Dát tip
Tak tohle mi moc hlava nebere (así que tengo dolores de cabeza), ale asi v tom bude nějaká hluboká myšlenka, takže to musím ocenit tipem. :-)

Augustus
01. 04. 2009
Dát tip
Nice:-D Dávám TIP!

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
nekomu to vyhovuje - je to tu hodne symetricky :-)

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
Neutralni znamena nemastny neslany - ale pockej za chvili, treba ze me bude vsevedouci Svycar :-))

Norsko
01. 04. 2009
Dát tip
V tom případě se už Švýcarsku blížíme. To bylo keců, že je nedohoníme, jen někteří nám to pořád kazí :-)

Diana
01. 04. 2009
Dát tip
Já moc nesouhlasím. Mně švýcarský režim vyhovoval skoro ve všem. Jen lidé nejsou dvakrát srdeční (no spíš studení čumáci)..:-)*

To je dobrý!!! Už vím, co to znamená NEUTRÁLNÍ. No, jak ti radí Jejdawilda, můžeš se chodit smát na hokej. Švýcaři sice neumí ani bruslit, ale dresy mají hezký. Vyšívaný! Sám jsem dělal několik vyšívacích programů pro SHC Belpa, EHC Kloten a SC Langnau.

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
vildo - hraje tu Sykora a par dalsich krajanu - stejne jako v Barcelone. Navic fotbalove druzstvo FCBasel ma zkratku FCB a stejne barvy jako Barcelona, tak nemusim zahazovat saly a tricka. Papouchu - to nebylo moc dobrovolne, uz jsem si tam zvykl (ze zacatku jsem taky fest brblal) a ted se citim jako ve vyhnanstvi. Je pravda, ze Svycarsko zas neni tak spatny. :-))

jejdavilda
01. 04. 2009
Dát tip
zase můžeš chodit na hokej, přijde mi to lepší než bejkárny*

papouch
01. 04. 2009
Dát tip
..a proč proboha se vzdáváš uvolněného a zářivého "maňana" Španělska a hrneš se do náruče puritánským, zapšklým a nepřístupným kalvinistům?? .-)

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
Moje auto se jmenuje Bertik, v Africe jsme meli VW Brouka, ktery se jmenoval Karlik a muj skutr se jmenuje Pizduch. Proc by se pracka nemohla jmenovat - tahle je Mila :-)

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
Rano me prekvapil mail vedeni, ze mam vyvesovat svycarskou vlajku a nosit si vlastni toaletni papir, protoze firma setri a taky nam zpoplatni kafe. Vubec mi nedoslo, ze je April. A pak jsem taky vsechno tohle uz zazil, tak mi to zas tak vtipny neprislo.

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
Nechtel jsem riskovat - mam za sebou prvni lekci nemciny - Ich bin Michal. Bis du Michal? Nein ich bin nicht Michal, ich bin Sergio. Bis du Sergio? Nein, ich bin nicht Sergio. Ich bin Michal. a nic takoveho se tam nepsalo na te ceduli...

Anetah
01. 04. 2009
Dát tip
Vaud: Švýcarsko si z tebe dělá apríl? Nebo spíš ty ze Švýcarska? ;-)

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
vcera kolem 9 jsem serval nejakou cervenou varovnou ceduli z pracky a jak nemam internet, tak jsem se vydal ven, jestli odchytim nekoho, kdo to prelozi nakonec to prelozila teta v Cechach po telefonu, protoze tady uz vsichni spali \ radku - ja jsem vcera pral do pul treti rano, tak jsem si pripadal jako nejvetsi anarchista a schvalne jsem splachoval!! ale jeste nemam sousedy nastehovany, tak to byla jen mala rebelie ale uz budu trenovat, abych vydrzel delsi intervaly

řádek
01. 04. 2009
Dát tip
to musí bejt smrad...

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
V 9 hodin jsou vsichni v posteli a po 10 vecer se nedoporucuje splachovat, aby to nerusilo ostatni... vcetne Neda Flanderse. radku diky

řádek
01. 04. 2009
Dát tip
:)

Vaud
01. 04. 2009
Dát tip
Tak ten bydli nekde v Barcelone - v Basileji by dostal koprivku!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru