Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výsledky 21. KOULE.

02. 04. 2009
0
47
2239
Autor
řádek

Plesám a jásám, že vám mohu sdělit, že vítězem 21. Koule se stává mnou zcela a naprosto a bezpochyby tajně zbožňovaný autor Jejdavilda za své dílo Zahrada ústních radovánek s počtem 21 tipů (v době uzávěrky hlasování).

Jménem celé Koule gratuluji a pochopitelně doufám, že se nebude ani tentokrát (není totiž vítězem poprvé) zdráhat a přijmu tu nesmírnou zodpovědnost za uložení tématu kola příštího :)

Děkuji všem zúčastněným, přihlížejícím, zahlížejícím, přátelům, rodině a tak dál.

ř - áde - k


47 názorů

řádek
08. 04. 2009
Dát tip
dvěstěpadesátosm kritik nových ... ee... psal tu někdo něco podstatnýho? ;)

jejdavilda
08. 04. 2009
Dát tip
jistě

jejdavilda
08. 04. 2009
Dát tip
není třeba, ty jsi chytrý kluk

jejdavilda
08. 04. 2009
Dát tip
Sud- tobě urřitě ne, ty tam máš plno

jejdo, ale ty net máš přece... ti něco říkám imrvére! Víťo - ale musím být taky T Mobile abych mohla na T Mobile poslat neomezenou nebo aj omezenou sms zdarma... a já nejsu a nebudu :o) ... nebo snad :o( ?

jejdavilda
07. 04. 2009
Dát tip
koníku- říkej mi, co toužím slyšet, říkej mi

tak mi řekni odkud ti možu ty sms posílat a budu tvojí donašečkou klíďo - ale já dyž sem to odněkud zkoušela, tak na T-Mobile to zadara nešlo - ale je fakt že už zas dlouho sem se nepokoušela

jejdavilda
07. 04. 2009
Dát tip
VT Marvin- já to neřéééék, to ty a všil si to vypiješ :-))))

řádek
07. 04. 2009
Dát tip
anojo, ono je úterý a koule dneska vlastně... tak na to nesmim zapomenout :)

jejdavilda
07. 04. 2009
Dát tip
avi

jejdavilda
07. 04. 2009
Dát tip
Taky by bylo řešením, že by kritici a admini na základě prověrek vybrali vhodné soutěžící a zbytek by nesměl publikovat. To tady ještě nebylo

číslo Občanského Průkazu, Víťo? :o) nabij mi kredit a budu ti posílat co chceš :oD a nebo si pořiď Vodafone a budu ti psát sms zdarma, z webu... a ty nemáš tak šikovnýho mobila že bys na něm moh na písmáka?

zeměkoule nestojí na Kouli :o)

řádek
05. 04. 2009
Dát tip
aleši, zústaňme při zemi, už tak koulí trávím dost svého volného času a nemám ho moc navíc; koule je hra, roztpýlení. Úloha soutěže spočívá v něčem trochu jiném, než např. úloha povídky měsíce či soutěže překladatelů a je dost autorů, kterým to tak i vyhovuje, alespoň zatím :) A já říkám pořád, že pokud chce někdo dělat seriózní vysoce literárně zaměřenou soutěž, nechť tak provádí nejlépe sám podle svých představ, neboť pak to bude právě přesně podle jeho představ :) Je přislíbeno, že bude založena kategorie (či tak něco) ve stylu "Soutěžní dílo", u kterého se nebude zobrazovat autor. Až to bude, bude to řešit tebou nastíněný problém. Samozřejmě, každé takové omezení se dá obejít, ale zas na tom nestojí svět. Na Kouli tedy rozhodně nestojí :)

aviza neposílám záměrně, jen tak dělám poznámky pro všeobecnou diskusi :o) lepší je ztratit trochu času a přidat na kvalitě...myslím :o)

v tom problém není, překládat se nedá v rámci jedné hodiny. Jde o to, že v anonymní soutěži čtenáři víc koukají na to, CO je v díle, než KDO ho napsal.

líbí se mi systém, který používá sloutěž překladatelů (viz hlavní strana): všichni zájemci pošlou svá soutěžní díla vyhlašovateli a ten je anonymně očíslované vyvěsí. Tím se zmenší role "fanklubů" při tipování, i méně známý autor, pokud napíše dobrý kousek, se může prosadit . Asi to bude administrativně náročnější, nevím.

jejdavilda
04. 04. 2009
Dát tip
jo jo, život je nespravedlivý, jen si zvykej

řádek
03. 04. 2009
Dát tip
Janina: to miluju, když se někdo přihlásí do soutěže, já tim trávim čas a on to pak smázne :)

jejdavilda
03. 04. 2009
Dát tip
Janina - tos neměla, on to má naprogramováno, ovšem na konci otráví někdo jeho. Dík

snad se vilda v Odře neodře... aleš gute.

Muamarek
03. 04. 2009
Dát tip
Ale jejda - gratulace :-)) Snad neemigruješ do Norska, Vildo? :-))) Marek

Janina6
03. 04. 2009
Dát tip
Hehe, sorry, ne Nosrko, ale Norsko. To je hnedle důkaz, že neumím psát :-)

Janina6
03. 04. 2009
Dát tip
Jejdo, gratuluju. (Máš lepší žaludek než já, mě Nosrko otrávilo natolik, že jsem svou Zahradu smázla...)

jejdavilda
02. 04. 2009
Dát tip
Jak pravil Cimrman Děkuji všem a zvlášť mému milému Norsku :-)

Ferry
02. 04. 2009
Dát tip
Ejchuchu a Hoj ! Živijó, živijó, živijó, ŽIVIJÓ !!!! I ze Zizskau míří gratulace k Odře ! Jako vítěz, Vildí, vypadáš fakt dobře.

Rampoušek
02. 04. 2009
Dát tip
jejdíku, už jsem ti graruloval pod tvoje dílo****

Jejda, Vildo, blahopřeji! :))))

řádek
02. 04. 2009
Dát tip
:-) místo Odry čtu Ondry a fakt žárlim ;)

raja
02. 04. 2009
Dát tip
Vildo neblbni, nechceš abysme Tě přemlouvali a ujišťovali o naší nehynoucí přízni, že jo ne?:))) Gratuluju!

jejdavilda
02. 04. 2009
Dát tip
Po diskuzi s Norskem bych rád přidal ještě doušku. Samozřejmě, že si uvědomuji, že mé dílka nepatří k tomu nejlepšímu co písmák obsahuje, ba možná ani průměru. Ovšem já líp psát neumím a využívám příležitosti k tomu, bych zkusil v této době vyvolat ůsměv aspoň u pár lidiček a tím jim trošku zpříjemnit den. Jiné literární ambice nemám, tak se prosím na úroveň mých dílek nezlobte. Pokud je písmák určen pro vyšší cíle bez protestu odejdu. díky za přečtení

jejdavilda
02. 04. 2009
Dát tip
já vám děkuji a odcházím se zaslouženě koupat do Odry

Impresse
02. 04. 2009
Dát tip
Gratuluji vítězi!!! :-)

no jejda, jejda vyhrál - jupííí a gratulace! :o)

řádek
02. 04. 2009
Dát tip
avi vívězi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru