Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Akceptovatelnost

08. 04. 2009
7
11
1666
Autor
Buklopos
Za zimní zahradou je kuchyň, Tak jsem si sedl a díval se. Na zdi visel kalendář Bylo právě velikonočního, I když žádný řádek neslavil - nebyl státní svátek. Na dřevěné lince, Která už vůbec nebyla přímá A vedla jen do jednoho rohu Bylo struhadlo. Už mně přerůstaly prsty, Tak jsem si je nastrouhal na nudličky A dal vařit, Aby dům voněl po Lazarovi a někdo rozbil střechu, protože v domě bylo moc dusno. Na zahuštění krve Jsem přidal trochu mrkve A čekal jsem, až zazvoní A vzkřísí mě. Moc jsem se na něj těšil A moc jsem se mu chtěl podobat. Začalo svítit slunce A já ho napodobil Ale pak jsem si začal říkat, Co s rozbitou střechou, Až přijde průtrž mračen? - tolik nepříjemností se zázrakem v praktickém světě, co si kdo pomyslí… budu za blázna?

11 názorů

Grainee
19. 04. 2009
Dát tip
Tip

Buklopos
09. 04. 2009
Dát tip
Tak to doporučuju číst Dostojevskýho ... to ho ani nedočteš když tě unaví pár veršíků;)

Hasdrubal
09. 04. 2009
Dát tip
trochu dlhe...az to trocha unavovalo ale inac pekna drobnokresba

Buklopos
09. 04. 2009
Dát tip
nemáš zač, ale čtu ho celkem krátko takže nevím jaký měl na mě vliv... P.S. já si tě zítra pročtu s čistou hlavou, už se těším;)

Buklopos
09. 04. 2009
Dát tip
pak jsem rád, že nejsem jediný kdo ho čte:) a děkuju za tipy

Buklopos
09. 04. 2009
Dát tip
to zní Reynkovsky, mýlím se?

Water Lily
08. 04. 2009
Dát tip
Tak...myslím, že už se nemáš co učit...a já Ti teď budu tiše závidět. T**************

Hesiona
08. 04. 2009
Dát tip
Co se zázrakem v praktickém světě? ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru