Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výsledky 22 K.O.U.L.E. - trochu se zpožděním ale přece

09. 04. 2009
1
20
1522
Autor
řádek

Uzávěrka hlasování 22. Koule byla podle pravidel už o půlnoci (hlasovalo se přesně 24 následujících hodin), ale vyhlašuju až teď, dřív to nějak nešlo. O to veselejší bylo procházet jednotlivá díla a jednotlivý tipy, kdy kdo hlasoval.

 

Tedy - vítězem/kou 22. kola KOULE se stává s počtem 20 tipů v okamžiku uzávěrky hlasování sharene.de.maire se svým dílem Radikální řez.

Soutěže se účastnilo tentokrát 23 autorů, což není málo na to, že to byla rychlovka.

 

Vítězi jménem celé KOULE gratuluji a všem ostatním děkuji za vše ostatní :)

 

ř - áde - k

 

ps: příští koule snad v úterý, téma - snad - zadává sharene.de.maire.


20 názorů

Janina6
11. 04. 2009
Dát tip
Sharene, gratuluju, jsem ráda, žes vyhrála, protožes byla fakt nejlepší!

Čo dodať viac len ako to že dávam klobúk dolú pred víťazkou, ktorá získala obdiv toľkých čitateľov

Tragicus
10. 04. 2009
Dát tip
Eh, heh?

řádek
10. 04. 2009
Dát tip
heh?

Tragicus
10. 04. 2009
Dát tip
Diky, Dero.

Rampoušek
10. 04. 2009
Dát tip
zapomněl jsem se podepsat Rampoušek

Rampoušek
10. 04. 2009
Dát tip
:) díky papoušku ! jsem rád že máš radost ...a o tom to přeci je !

papouch
10. 04. 2009
Dát tip
Ano. Absolutní idiot. Navíc neprůstřelnej.. Totální souhlas! :-)) Koule se řádkovi parádně rozkulačila! .. tedáá .. rozkoulela :-) papouš má rradost ☼

Impresse
10. 04. 2009
Dát tip
Blahopřeji vítězce! :-)

alleš gute :o)

čučenka
10. 04. 2009
Dát tip
Blahopřeji vítězce sharence:-)

Tragicus
10. 04. 2009
Dát tip
Vyborne.

Rampoušek
10. 04. 2009
Dát tip
To vím i bez tvého avíza... ale mě může nasrat akorát jen ten kdo občas dokáže něco napsat a ještě kvalitního a občas zvítězit...ale to ty asi neumíš tak promiň!

Tragicus
10. 04. 2009
Dát tip
Rampouchu, doufam, ze chapes, ze jsi absolutni idiot.

děkuji zadám něco nejen snad:)

jejdavilda
10. 04. 2009
Dát tip
to víš řádku, kvalitní autoři, kvalitní zadavatel a kvalitní vyhlašovatel = komunismus taky gratuluji ( teda moc gratulací tu není)

GRATULACE!!!!!!

Rampoušek
09. 04. 2009
Dát tip
Gratuluji vítězce a jsem moc rád ! Po právu si to zaslouží.

gratuluju, vítězný dílko bylo mým favoritem :o)

Tragicus
09. 04. 2009
Dát tip
Vcelku zajímavé, že i "opravdových koulí" se zúčastňuje tolik lidí. Snad je to pro tu výzvu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru