Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veľkonočná samovražda

12. 04. 2009
5
6
2094
Autor
HenryP

ďakujem, že môžem ďakovať...

Studené čelo mierne vymleté decilitrami ľudských slín. Zástup tých, ktorých miluješ, hoci nie tak, ako dokážu len oni. Rad čakajúcich na možnosť dotknúť sa niečoho, čo je mŕtve oveľa viac, než si bol ty. (nezúčastnené pohľady stekajúce po bielom mramore naokolo) Vetchá starenka v strede zástupu má celé telo v kŕči, tak so zúrivou istotou na perách hľadá bezočivých vinníkov: "Blahoslavení tí, ktorí sa nikdy nepokúsili pochopiť..." - alebo tak nejako. Bože, prosím odpusť mne, hriešnej molekule piesku pod tvojou sandálou, lebo som asi práve hodil kameňom.

6 názorů

HenryP
12. 04. 2009
Dát tip
dakujem, velmi:-)

Honzyk
12. 04. 2009
Dát tip
...a s tim piskem teda, jen asociace, nejaka zenska , asi ji meli za pomatenou, dneska brzy rano rvala v tramu c.9....v Praze, no..: Mladi je jak tesat do kamene, stari jak kreslit prstem do pisku.........a by\lo ji, by voko, no, 50(???)............

Honzyk
12. 04. 2009
Dát tip
hlavne za prolog...husty..a ok.....

Honzyk
12. 04. 2009
Dát tip
..jo a tady ode me darecek...*o)))

Honzyk
12. 04. 2009
Dát tip
...no, tady de do tvrdejch teda...jo, mne vykradli, a tuplem, barak, ale todlůe je krvava slina vod zacatku dop konce, vidim, ze mohlo bvejt hur....tak dik a mej se lepe a lepe...cau

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru