Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pod maskou pláč

22. 04. 2009
7
20
2749

Vážení, milí,

seďte a smějte se,

smějte se své vlastní hlouposti!

Já budu hrát

Já budu tančit,

Budu hrát ku vaší radosti!

 

Když opona spadla

a zvadly květy,

úklona, úsměv a děkuji.

Poskoku! Slyšíš?

Zvedni ji zpátky!

Ted teprv Vám něco zahraji!

 

Já jsem jen oběť,

život je loutkář,

co zběsile tahá nám za nitky,

Dámy a páni!

ON JE TA SVINĚ!

co bere a dává nám prožitky!

 

Maska je dole, můj malý přítel,

škraboška falešné hrdosti.

Už nikdy více!(snad zase zítra)

Budu hrát ku vaší radosti!


20 názorů

BigBivoj
16. 09. 2014
Dát tip

ano je to dobré!


...jo,fajn,dobré

slivaka
17. 10. 2009
Dát tip
...hmm...pro mě to žádnej blábol není...musí býti hodně silný ve svém sebevědomí kdo to může nazvat blábolem..***ale to neva i takový se najdou...myslím tak dobří..blahopřeji jim*t.

Fouraix
16. 10. 2009
Dát tip
sebeanalýza

a teď nevím, jestli jsem to avi poslal... tak budó dvě :-)

já to umížu, jen jsem na to zapomněl. nemůžu současně rýpat a posílat avíza.

"dejmetomu" zašeptal na nahrávce neznámý bedňák, který byl krátce předtím z produkce dotazován, jestli by mohl něco udělat s tím teplem. Podle hodnověrných pramenů měl onen bedňák údajně částečně české předky. Ze Sudet. A nerejpej do lidí, že neposílaj avíza, Arméne, dyš to sám neumíž.

a co takhle poslat avi ? jestli chceš, abychom do tebe rýpali, musíš pro to něco udělat

Počkej, Skinnere, ted rýpete do mě, nezapomínej..:)

dejmetomu je podivné anglické slovo. mám pocit, že v té písni se vůbec nevyskytuje :-) ale asi znám jinou verzi :-)

Někdo má rád Simpsonovi, někdo bláboly..Každý jsme nějaký.

Nicméně..Díky Vám, Zkušenější:)

Dejmetomu "Empty spaces - what are we living for Abandoned places - I guess we know the score On and on Does anybody know what we are looking for Another hero another mindless crime Behind the curtain in the pantomime Hold the line Does anybody want to take it anymore The show must go on The show must go on Inside my heart is breaking My make-up may be flaking But my smile still stays on" ? P.S. Když už chceš diskutovat, posílej avíza. Díky.

tak to jsi asi jedna z mála

Vlastně mám docela ráda bláboly..

Miluju svobodu slova:)..

ale blábol to je, v tom se trefil.

Promin, s Queen to nemá nic společného..Jak jsi na to přišel, kritiku?:)

To, že máš rád Queeny, tě neopravňuje psát bláboly, autore :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru