Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BITVA PSANCŮ Dvacátánevimpřesněužkolikátá KOULE - zadání nového tématu

28. 04. 2009
0
21
1508
Autor
řádek

Téma a formu a čas tohoto kola zadává macecha.

Čas:             24 hodin (soutěž ukončena ve středu 29. 4. ve 20:30)

Forma:         Próza

Téma:            Majáles



Důležitá připomínka - soutěžní příspěvek musí mít v názvu "Majáles".

Avizo prosím zašlete tentokrát dobré víle Mořskému koníkovi.

 


Bitevní podmínky:

 

1)      účast v každém kole bitvy je dobrovolná; podmínkou není ani účast v klubu, nicméně pokud máte zájem, stačí se přihlásit

 

2)      téma zadává vítěz předchozího kola; v případě, že nemůže či nechce, zadá téma autor, kterého vybere on nebo zadavatel tématu předchozího kola; první téma zadává řádek; téma zadává zadavatel prostřednictvím díla v kategorii "srazy, akce" na hlavní straně; po ukončení daného kola zadání z hlavní strany smázne

 

3)      zadavatel tématu se daného kola může účastnit pouze mimo soutěž

 

4)      předmětem zadání je téma a doba, za kterou má téma být napsáno (minimálně 1 hodina, maximálně 24 hodin); zadavatel může stanovit i formu, ve které má být dílo zpracováno

 

5)      uznávají se pouze vlastní práce, napsané v daném termínu, tedy nikoli práce staré, již publikované atd.; každý autor může soutěžit pouze s jedním dílem; autor do názvu díla uvede předmět zadání daného kola a ve vlastním zájmu se přihlásí v klubu o jeho zařazení

 

6)      vyhodnocení soutěže: o výherci rozhoduje počet tipů a výběrů, v případě rovnosti počtu tipů či nejasnosti má konečné slovo zadavatel daného tématu;; vyhodnocení soutěže probíhá po dobu 24 hodin po ukončení soutěže

 

7)      Koule SPECIÁL - vyhlašuje řádek dle své libovůle kdy chce, jak chce a na co chce.

 

8)      Koule SPECIÁL s Povídkou měsíce - jednou měsíčně proběhne povídková Koule speciál v rámci "spolupráce" s Povídkou měsíce (podrobnosti ZDE). Vítězem se stává autor s největším počtem tipů. Kromě toho jsou díla na prvních třech místech nominována jménem Koule do Povídky měsíce.


21 názorů

no ale já taky nevěděla o čem psát... a navíc prózu... přestože sem kdysi studovala - ale na majálesu sem nikdy nebyla... ani jako studentka ani jako dospělá později - vím co to je, ale nemám žádnou vzpomínku, zážitek nebo pocit s ním spojený...

macecha
29. 04. 2009
Dát tip
mořský koníku - klidně ho tam dej. Je toho tak málo, že je to jedno. Jsem z toho trochu zklamaná, že se nikdo neodvážil zavzpomínat na svá studentská léta. Já kdybych mohla tenkrát studovat, určitě bych o tom psala, bohužel, já jsem nemohla. Přitom je tu na "Písmáku" určitě spousta vzdělaných lidí. Je to fakt škoda. Pravdu měl Raab, který pochyboval a měl pravdu.

pokud sem nikoho nepřehlídla, měly by být v soutěži jen dvě prózy - dybych někoho přehlídla a nezařadila, ozvěte se mi :o) a zařadila sem BigBivoje - ale není to próza, tak musíš rozhodnout ty, maceško, jako zadavatelka...

macecha
29. 04. 2009
Dát tip
Teta Jozef, pozde som si uvedomila, že by tam malo byť "veršov", no jistá som si nebola. A avízo, prepáč, ani by ma nenapadlo, že Ťa to zaujíma :o)

macecha
29. 04. 2009
Dát tip
Raabe - o to to bude zajímavější :o) VT Marvine-je fakt, že když to člověk necítí, neměl by psát. Já se těším na to, že si od Tebe přečtu něco příště. Teta Jozef - prečo si robíš srandu. Veľa autorov sa snaží zo seba dostať to najlepšie, tak si myslím, že sranda nieje na mieste. Veršou je tu habadej, je dobré občas zkúsiť aj niečo inšie. Ak píšem gramaticky niečo zle,prepáč, učím sa. aleši- dej se do toho. To by bylo, abys nám neukázal, co vše v Tobě dřímá :o) Držím palce!

ač obvykle proZOO nedělám, majáles jsem si zkusil...uvidíme :o)

macecha
29. 04. 2009
Dát tip
Tak to mám opravdu radost, že nikdo nic proti ničemu nemá. VT Marvine, já jsem také žádný majáles osobně neoslavila, ale viděla jsem ostatní, jak se u toho všichni parádně baví a myslím si, že nejen Ti dříve narození, ale i současní studenti by na to mohli mít pěknou vzpomínku. A díky za to, že máš tuto soutěž rád. Já myslím, že si to zaslouží. I když nejsme spisovatelé, ale určitě se každý snaží, seč mu síly stačí :o) " A vo tom to je!"

Rabb
29. 04. 2009
Dát tip
zadání zdá se mi neščastné.. ne pro všechny.

řádek
29. 04. 2009
Dát tip
macecha: proti Majálesu? Nebo proti Kouli? Já si nemyslim, že má něco proti :)

macecha
29. 04. 2009
Dát tip
řádku, víš, já nevím, proč o tom stále diskutuje, jestli něco proti tomu má, nebo ne. Ono to asi bude něco osobního, jinak si to nedovedu představit a mrzí mě to.

řádek
29. 04. 2009
Dát tip
Aničko, mám spíš podezření, že Marvin neví, co je to majáles :)))

macecha
29. 04. 2009
Dát tip
VT Marvine - jde o soutěž klubu K.O.U.L.E., která se koná pravidelně v úterý. Jen dodám, že nyní se jedná o "KOULI" č. 24.

jejdavilda
28. 04. 2009
Dát tip
já vás budu povzbuzovat, do toho do toho

řádek
28. 04. 2009
Dát tip
Rádo se stalo :)

macecha
28. 04. 2009
Dát tip
řádku, děkuji, že jsi to za mne zadal. Já bych to fakt nezvládla.

řádek
28. 04. 2009
Dát tip
tak ať vám to píše aspoň tak, jako vám to psalo minulej tejden :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru