Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Happy ending

28. 05. 2009
12
12
1175
Autor
Buklopos
Rány na prodej, Když lev řve do sucha A když hříva se cuchá Do plamenů /Jako slunce/. Vyplouvá horké slovo Květu jasmínu Mrská se nějakou dobu po písčité hladině času /Jako slunce/. Skupuji Otevřenou náručí kupce Rozpřáhlého nad nocí i nade dnem Ria. Přidávám se k chvalozpěvům, Když Mithra Tne šíji býka Zvěrokruhu Nad úsvitem. Rozpřahávám plátno Vítězovo Svými dlaněmi od krve, Když Beránek křičí nad hrobem A když mi praská sedmá pečeť Na zubech Od červánků.

12 názorů

A.H.
03. 12. 2009
Dát tip
První část celkem sugestivní, pěkné obraty. *t*

BBarkku
25. 06. 2009
Dát tip
prooč?;) připadalo mi,že na to máš dostatečnou zásobu akčnosti, slov a tak vůbec..

Buklopos
24. 06. 2009
Dát tip
skvělý vtip

BBarkku
24. 06. 2009
Dát tip
skus napsat hru (!) *

Buklopos
13. 06. 2009
Dát tip
To většinou můj word tak zaonačí ty písmenka, jinak díky:)

sepiolite
12. 06. 2009
Dát tip
vadí mi velká písmena na začátcích řádků, jsou, podle mě, naprosto zbytečná, stejně jako interpunkce, ale jinak mi dneska padla do nálady na výtečnou, takže° :)

Binna
29. 05. 2009
Dát tip
pravda je, ze na cteni je skutecne potreba se soustredit. ale pak v te basni rozkvete jeji pravy rozmer. rozhodne tip.

Hesiona
29. 05. 2009
Dát tip
Je to náročné, rozhodně na vícero přečtení.*

Water Lily
28. 05. 2009
Dát tip
Přidávám se k chvalozpěvům, Když Mithra Tne šíji býka Zvěrokruhu Nad úsvitem. Rozpřahávám plátno Vítězovo Svými dlaněmi od krve, Když Beránek křičí nad hrobem A když mi praská sedmá pečeť Na zubech Od červánků. toto krása, začátek mi k tomu nějak nesedl.

Toscana
28. 05. 2009
Dát tip
tohle teda jooooo *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru