Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seq
15. 07. 2009
11
26
2531
Autor
makros
v mercedesu
mě předjel
pes
26 názorů
Lovecký? To je dobré. Což tam přidal "lovecký"? Jako by někoho štval, jako by musel spěchat... Proto předjíždí :-)
V mercedesu mě předjel
lovecký pes.
podle tvaru lebky a uší se domnívám, že to byl pes lovecký a navíc čistokrevný, takže spíš kontrastoval s těmi předjíženými vozidly. M.
důležitý moment tkví skutečně v tom, že v okamžiku předjetí byl vidět jenom ten pes, a to mně přišlo správně absurdní...M.
No jo, a co to bylo za rasu? Třeba by něco více naznačila rasa? Nějaká pouliční směs do kontrastu s tím mercedesem? :-)
Ha, to mi nedošlo. Ano, ten mercedes, co mě předjíždí by na to ukazoval, ale co ten pes, co upřesňuje sociálního na tomto sdělení?
to Paulart: Myslím, že čtenáři spíše vycítili určitý sociální aspekt příběhu. M :-)
Možná, že přes něj nebyl vidět ten řidič :-). A nebo ...
Mercedes,
který mě předjíždí,
naviguje pes.
Dobrá, ale předjíždí-li Tě v autě někde na zadní sedačce pes, na tom přece nic není. To se děje běžně a nic až tak "navíc" v tom nenacházím.
No jo, ale není z toho jasné, co tam ten pes dělal. Vtip by to mělo, kdyby řídil :-), ale jinak v tom zase nic tak moc nevidím...
V merde děsu? Že by ten pes byl tak blbej, že se sklouz po vlastním? To se pak psi i lidi snadno vyděsej....
t*