Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

44

06. 08. 2009
10
10
1441
Autor
Paulart

 

postrkuje prstíkem

k oltáři

broušené sklíčko

 


10 názorů

StvN
04. 09. 2009
Dát tip
Rozmýšlení není to stejné jako respekt a pokora. Přijde mi, že buď píšeš takovým tím konstatovacím způsobem - viděla jsem to a přišlo mi to zajmavé, nebo zakukluješ. Asi máš období, kdy ti přímé vyjádření přijde prázdné, tak se snažíš o přesah, ale ne ve smyslu skutečného přesahu, ale ve smyslu utajení nějaké skutečnosti, kterou si má čtenář domyslet, což dle mého názoru do haiku nepatří.

makros
13. 08. 2009
Dát tip
*


Paulart
07. 08. 2009
Dát tip
To tu už zkoušel založit Oldjerry spolu s StvN. Nazvali to Czaiku :-).

diderotka
06. 08. 2009
Dát tip
a co si udělat nějaký nový český název - třeba čehajku?:-) Opravdu se mi to líbí - popis v krátké větičce, vymalování obrázku, a zamyšlení... *

raja
06. 08. 2009
Dát tip
*

Paulart
06. 08. 2009
Dát tip
Krytyku, vkládám sem dílka po delším rozmyslu, často po měsíci práce na každém z nich. Zajímalo by mě, jak jsi vyčetl z mého haiku nedostatek respektu a pokory. Jako kritik bys měl vědět, že takové plané tvrzení je zhola k ničemu.

Krytyk
06. 08. 2009
Dát tip
tohle je spíš v hájku .) takovou produkci hajku bez respektu a pokory může udělat na tomto serveru i mimo něj každý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru