Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Projekt dva- dejová osnova

05. 09. 2009
1
18
1607
Autor
-Holly-
Osnova:
Dejstvo 1- Rodicia sedia doma, maju 3 dcery- Bella-najst. s Kikou- najml. chodia spolu von po kluboch, Alica- stredna- pracuje. Bella a Kika chodia vacsinou po diskotekach, uzivaju si zivota. Bella chodi s "Jasperom" aKika paktuje so Simonom. Jasper je drogovy diler, kt. zatiahne sestry aj Simona aj svojho ml. brata, kt. volaju "Maly Luke", do zavislosti.

Dejstvo 2- Rodicia nic netusia. ALica ma volno. Vacsinu svojho casu stravi ucenim/ nakupom/ chlapom. Vecer v klube sa Kika pochyti s Jasperom a odide- mierne nafetovana- domov. Rodicia kukaju telku a Alica otvori Kike. Najprv jej nechce nic povedat, no neskor sa prizna. Bella na druhy den pride so spravou, ze sa stahuje ku Jasperovi. rodicia ho chcu spoznat. kika im chce vsetko povedat, ale Jasper sa vyhraza, ze zabije Simona. Na veceri su preto vsetci ticho (okrem Belly, Jaspera a fotrovcov). Kika nahle odide z vecere, stretne Maleho Luka. Odide za Alicou do roboty, pohadaju sa.

Dejstvo 3- Bella sa odstahovala, kika, je pohadana s alicou, sedi na moste so Simonom- uz tiez zavislym. vecer si zas slahnu. Maly Luke to neprezije. Jasper so Simonom ho odpracu. Bella je bezradna, chce ujst. Kika tiez- venuje sa skole, snazi sa byt poslusna. Bella chyti depku a abstak. Alica vybavi sedenia s cvokarom. Bella na to kasle, Kika nie. Simon tiez odmieta.
Vecer pride Jano a zuza (otcov kolega + jeho zena) k Rodicom, povedia im o simonovi s obavami o Kiku.

Dejstvo 4- Rozhovor medzi Kikou a rodicmi. Bella schyta od matky facku a je totalne znicena zavislostou. Odchadza od Jaspera. On sa k nej chce vratit. Fizel klope n advere. Jaspera zabiju na ulici. Bella a Kika zdrhnu pred policiou. Ta ich najde v Jasperovom byte- neveduc, ze Jasper je mrtvy.  Otec zomrie na vsetky tie trapenia, kt. mu dcery sposobili. Po pohrebe Kika sedi na moste so Simonom. Simon odchadza na liecenie, Bella tiez a Kika... plni otcov sen= studuje.

18 názorů

-Holly-
11. 08. 2010
Dát tip
ja zas chodim, ale tremu mam vzdy.. :)))

-Holly-
10. 08. 2010
Dát tip
tak to ti dopredu dakujem, i ked tam asi poserem vsetko, co sa da .. aj vratnicu...:DDDDD

-Holly-
09. 08. 2010
Dát tip
kazdy ma blaznivu rodinu.. aj ja..:D.. ale rodinu si proste nenavyberas..mozno preto je to tak, aby sa clovek naucil tolerancii a tym padom aj komunikacii aj ked s niekym, koho fakt nemusis.. a vtedy si mozno povies, ved je to moja mama/brat/otec atd... vies??:D.. ja idem studovat slovensky jazyk a literaturu - jednoodborovka.. a bud. tyzden zacinam este staz v jednej telke.. tak.. cize... teraz sa citim tak, ze toto je moj posledny tyzden, co som (mozno psychicky) decko.. lebo velke mesto, robota.. to ludi meni.. tak.. dost zmiesane pocity..:D

-Holly-
09. 08. 2010
Dát tip
potom bude skusat ine psycholy pred tym, ako sa zblaznia.. // jj pocula som o tom, ze cca 45 % cvokarov sa z toho zblazni..:D.. ale ja nejdem studovat psycholu, (mala som, ale rozmyslela som si to :D)

-Holly-
09. 08. 2010
Dát tip
lol... a psychola ba povedala, ze len zdravy rozum je liekom na vsetky tie neduhy, skt. budu chodit za psycholou.. a psychola im bude len vnasat cerstvy vzduch a pohlad na vec.. :D :P

-Holly-
08. 08. 2010
Dát tip
ne...:D.. psychola by sa na nej smiala, ze ake kravinky by stvarala...:DD.. tolerovala by ju ale stale by bola jej kamoska, ved inak by nebola psychola..:DDD..

-Holly-
07. 08. 2010
Dát tip
no.. psychola ti nato povie toto: bol by to zaujimavy bordel..:DDD.. teda zas nie je bordel ako bordel...:D.. ale bolo by to krasne huste a asi .. ano brutalne..:D

-Holly-
07. 08. 2010
Dát tip
to je sila, chlape..:DDDD... fúúúú....:D.. k takym uchylkam nemam blizko, preto o njich nepisem.. btw. na amnezii mam tiez dielko..:D .. zas len o mojej uchylke..:D http://www.amnezia.sk/article.php?1527

Blaguna
26. 07. 2010
Dát tip
hmm ... mně přijde, že je to spíš pro film ... ale Betonová zahrada (jasně to by nebylo originální, ale prostě tak nějak tím směrem ...), samozřejmě drogy jsou jedna věc, ale co je opravdu zajímavý, to je to okolo, psychiky lidí, situace ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru