Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ustýskaná holka

09. 09. 2009
9
7
1033

Dnešní soutěž o refrén se nepovedla, napadl mě nejprve ten refrén :)))))

Holka ustýskaná po nocích píše dlouhý eSeMeS a sotva po nich štěkne pes ta holka ustýskaná ráno se dokrmuje nadějí že právě ji má nejraději ten co nezavolá... Skla zvenku líže stín a okenice kvílí kolik dní je to už co slunko nesvítí? vraťte jí zpátky lásku dokud nezešílí prý nemá na nic chuť jen je jí na blití neznámá týdnů pár jí divná bolest kroutí plakat se nedaří tak čím si uleví? vlastního stínu stín a tichá jen se rmoutí kdy se té hloupé tíhy zbaví - to neví holka ustýskaná po nocích píše dlouhý eSeMeS a sotva po nich štěkne pes ta holka ustýskaná ráno se dokrmuje nadějí že právě ji má nejraději ten co nezavolá... kéž je to všechno pryč jen vzpomínka se vrátí ne příliš často navíc mašlí svázaná vždyť co je po love story z níž se všechno ztratí? snad byla hloupá? ne! však ani mazaná skla zvenku líže stín a okenice kvílí zas má své slunce v sobě ať si klidně hřmí stačí jen střípek toho co jsme nezabili roste a sílí – zas se všechno všechno smí holka ustýskaná to už je dávno dávno minulost v ní schází bolest taky zlost ta holka ustýskaná je samý špás a září nadějí že právě ji má nejraději ten co jí zavolá...

7 názorů

A.H.
09. 09. 2009
Dát tip
pravda, pravda

Šperk
09. 09. 2009
Dát tip
*

Marlav
09. 09. 2009
Dát tip
...hezky napsané*

Bíša
09. 09. 2009
Dát tip
Tak, tak....

BigBivoj
09. 09. 2009
Dát tip
určitě *

já jí to pořád říkám, že bude líp :)))

macecha
09. 09. 2009
Dát tip
poslední sloka dýchá nadějí ... T***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru