Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bez nazvu sept01 - 3

26. 09. 2001
5
0
1201
Autor
cloviecik_3

nebaví ma ku tebe tajne privoniavať

a nebaví ma stebou sa

imaginárne milovať

ale neviem ani

ako ťa zdrapnúť

aby

ťa tvoja vášeň

nepútala

 

ja viem - pútam ťa ja


tlieskam, kľačím a neviem čo ďalej......úplne fit.....

Junkie_23
09. 10. 2001
Dát tip
ani mna to nebaví... baví ma pútať? spútať, rozpútať a potom sa túlať...

Mythus
30. 09. 2001
Dát tip
ináč...len aby si vedela, že ja som začínal HROZNE! ale bixuš mi pomohla a teraz sa to aspoň dá čítať....takže to nie je pový%šenectvo!!!!!!! NAJLEPŠIA Z RADY "bez názvu..." *

Wopi
26. 09. 2001
Dát tip
*

Bix
26. 09. 2001
Dát tip
fajn básnický slovník, človiečik !! Zdrapnúť patrí medzi slová, ktoré som dávno nepočula, a preto ma potešia :o). Možno by šlo opäť zabrániť opakovaniu niektorých slov, pričom by sa význam zachoval...Keď napíšeš: "nebaví ma ku tebe tajne privoniavať", už podľa mňa je jasné, že aj ďalej sa to viaže k človeku "Ty" - teda by stačilo: nebaví ma ku tebe tajne privoniavať imaginárne sa milovať ale neviem ani ako ( ťa ) zdrapnúť atď. Keby boli vypustené niektoré spojky, častice, báseň by sa príliš nezastavovala a krásne by plynula. Mne osobne by to v závere stačilo: "- pútam ťa ja" Trochu švihu a bude to super !! PS:Nemám patent, len rady :o) a tie kostrbatosti poznám, pretože ich u seba robím sama ! :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru