Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Müsli

26. 09. 2001
0
0
1669
Autor
Misli

Müsli skrývá energii,
již je třeba k životu.
Dík´ své mysli doud žiji.
Vychutnej tu dobrotu!

 

Kdo na druhé někdy myslí ?

-rozhlížím se kolem sebe.

Samé straky, samí sysli
(samozřejmě kormě Tebe).

 

Rozhlížím se po okolí,
tak jen na to pohlédni !

Spoustu lidí myslet bolí.

Přece nejsem poslední ?!


Mahoney
03. 10. 2001
Dát tip
dík, stýve :)) jsem rád, že to konečně někdo pochopil :)))

StvN
02. 10. 2001
Dát tip
mahoney uprimnou s.

Mahoney
01. 10. 2001
Dát tip
Misli, ani bouřka není všechno... he? :) sestřičko, no já nevím jak bych ti to... asi se spolehnu na tvou moudrost :)) StvN: kdyby jenom vzpomínky... já tam teď civilkařím :)))

Falka
01. 10. 2001
Dát tip
Hej, bráško... cos to... čtu dobře...? Tys vymyslel nádherný oxymoron... spolehnout se na mou moudrost... eh... má moudrost...mno, to bych zařadila do stejné kategorie jako mrtvé milenky cit, stržené strůny hlas atd. atd. ;o))) Vlastně jsi teda veliký básník, hnedka po Máchovi ;o)

Mahoney
01. 10. 2001
Dát tip
sestřičko, možná ještě tak vůl, ale básník...? leda že by to byla synonyma :))

Misli
30. 09. 2001
Dát tip
To já byl taky, ale matematika není všechno! @@@ / / /

Falka
30. 09. 2001
Dát tip
Báseňka líbí, trochu lehce mi připomíná Nohavicovu Když byl Pepa ještě malý ;o) StvN :o)))) A já pořád, co mi to celou střední mělo na hodinách matematiky dojít... a přijdu na to až TEĎ!!! F tom případě škoda, že tohle nevěděla výprava na severní točnu, poněvádž jim ta dvojka vlastně vůbec nemusela zacházet... naopak mohli si všechny potraviny ještě vykrátit ;o))) Brááško: To jsi vypočítával dobročinné organizace nebo blázince? ;o) MVR, blázínci :o))))

StvN
30. 09. 2001
Dát tip
Mahoney - nejlepší vzpomínky na školu, taky je mám)))

Mahoney
29. 09. 2001
Dát tip
zatr, teď jsi mě dostal! :))))) vidíš, už jsem tak dlouho ze školy, že už si z matiky asi pamatuju jen to, že jsem byl vždycky nejlepší ve třídě :))))

StvN
28. 09. 2001
Dát tip
budeme se pomlouvat navzájem, tím se to vykrátí, hm?

Mahoney
28. 09. 2001
Dát tip
hele, Stvn, co ty jsi měl z matiky za známky? mám pocit že si pleteš krácení s násobením :))

StvN
28. 09. 2001
Dát tip
matika je má nejsilnější stránka, násobení je jen synonymum pro krácení, vždyť tohle znamínko "x" se jmenuje krát

zoo
27. 09. 2001
Dát tip
Ramona! :-)))

Misli
27. 09. 2001
Dát tip
Přesně tak!

Mahoney
27. 09. 2001
Dát tip
ramona :)) StvN: máš na mysli organizace jako Tesco, Plus, Autocont, Vláda a pod. ? jo a samozřejmě - tohle jsou jen ty největší příklady, za méně známé můžu, z vlastní zkušenosti, uvést třeba Gymnázium Cheb :))

StvN
27. 09. 2001
Dát tip
Mahoney - bál jsem se to napsat konkrétně, ale přesně to jsem měl na mysli)))

Mahoney
27. 09. 2001
Dát tip
zatr! bál jsem se toho... no, aspoň že vím, co jsou zač kolegové, konečně můžu je pomlouvat :))

Ramona
26. 09. 2001
Dát tip
schválně, jestli se mýlím.., připadá mi, že tuhle báseň někdo naklepal za pět minut u svačiny, a teď čeká, že ostatní budou 30 minut uvažovat proč ~ ~ ~

StvN
26. 09. 2001
Dát tip
je to spíš naopak, všichni se snažej moc přemejšlet a pak jsou zavřený v blázinci nebo jiný dobročinný instituci

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru