Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpišiškvořené piškvorky

27. 09. 2001
6
0
1374
Autor
Misli

I ti, kteří jsou jinak zdraví, bývají jak šílení, když někoho z blízkých baví nutit lidi k myšlení...

Pišiškvor s Piškvorkou hráli jednou piškvorky. Pišiškvor ale myslel na jiné hrátky s Piškvorkou nežli piškvorky a to se mu nevyplatilo:

 

Piškvorka táhla první:E5 a Pišiškvor jí odpověděl F5. Piškvorka sebevědomě obsadila pole F4. "G4!", na to Pišiškvor.

V této chvíli se hra zdála býti ještě zdánlivě vyrovnanou, ale to už byla na řadě Piškvorka: D5. Pišiškvor  neváhal - E6.

Pišiškvorovy tři křížky v diagonální linii nutily Piškvorku k obezřetnému kroku na D7. Tu se zrodila v Piškvorčině zpišiškvořené hlavě myšlénka...

Pišiškvor zaškrtl políčko H3. Ten je ale naivní, viďte! Jak by mohla bystrá Piškvorka tu jeho čtveřici křížků přehlédnout? I když možná, že ji chtěl na I 2 (kam samozřejmě táhla) úmyslně vylákat...

Ať už to bylo jakkoli, Piškvorka měla geniální plán a čekala jen, až udělá Pišiškvor chybu. A tak se také stalo.

Piškvorčinými pohledy vyveden dokonale z míry, zahrál Pišiškvor na G5. To byla jeho chyba. Nechal Piškvorce volné místo na D6 přehlédnuv situaci, do níž se Piškvorka měla svým dalším tahem dostat.

Piškvorka má tak dvě volné trojice - jednu ve vertikální a druhou v diagonální linii. Nic ji již nemůže ohrozit.

Pozdě teď Pišiškvor zjišťuje, kterak jej Piškvorka přechytračila. Zdrcen svou bezmocností křížkuje D4. Piškvorka si pomocí cé sedmičky vytvořila volnou čtveřici a samolibě se zašklebivši nabídla Pišiškvorovi tužku k jeho poslednímu kroku (B8).

A tak Piškvorka na G3 slavně zvítězila.

Ne však naposled. Během několika měsíců dosáhla svými pohledy do nesmělých mužských očí snad stovky vítězství.

Z těch zajímavějších:

F1, C6 H12 O6...

Svého vrcholu dosáhla na K2 a nakonec smutně skončila na E55.

 

Kdyby tenkrát Pišiškvor duchapřítomně obsadil pole D6 místo G5, mohlo to všechno dopadnout úplně jinak. Ale to už je jiný příběh...


_NoBody_
12. 01. 2004
Dát tip
Usměvné, i když docela smutné.... ***

Lasy
22. 04. 2003
Dát tip
Ahoj Misli - tady Lasy ze sounds.in.stereo - jsme tu jak jsem jsem slibil . . . Tohle je vyborna vecicka, mila a moudra s horkosladkym koncem . . . tesim se, ze se zase nekdy uvidime a zahrajeme . . Lasy*

Spvrivs
02. 10. 2001
Dát tip
Teda já sem si myslél, že to je vo piškvorkách a ona si zatím rajzuje. Kdybych někdy jel po E55, myslíte, že by si se mnou zahrála?

Falka
30. 09. 2001
Dát tip
Na druhou stranu, jestli to dotáhla až na Ká dvojku, docela jí závidím... a vůbec... chválím za srpávně použité transgresivy ;o))) *

Manuria
30. 09. 2001
Dát tip
Dobrý..:-)) !**

Misli
30. 09. 2001
Dát tip
Falka: nevím, co to je, ale dík...

Falka
30. 09. 2001
Dát tip
Přechodníky přece.... ale to máš fuk, já do loňska taky netušila :o))))))))))))

kosa
27. 09. 2001
Dát tip
vole..

Dani
27. 09. 2001
Dát tip
Vždycky jsem měl tušení, že z přílišného přemýšlení vzniká totální bordel v hlavě:o))

Bhati
27. 09. 2001
Dát tip
Přečetla jsem první větu a ...už nemůžu...:-)))

Misli
27. 09. 2001
Dát tip
Vytrvalému štěstí přeje...

Helča
27. 09. 2001
Dát tip
Přečetla jsem si to celé, je to super :-) ale přemýšlet mě nedonutíš, nedělám si křížky a kolečka, já ti věřím. Zvlášť když jsi napsal, že K2 je vrchol. :-)

Doubi
27. 09. 2001
Dát tip
.. skončila na E55!!!!!!! :-DDDDDDDDDDDDD*

Ramona
26. 09. 2001
Dát tip
na tohle nechci mít čas ~ ~ ~

StvN
26. 09. 2001
Dát tip
to má něco do sebe, ženský by neměli hrát pišiškvorky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru