Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Projekt dva- Dejstvo1- Výstup 2-

15. 09. 2009
0
0
891
Autor
-Holly-

Výstup 2

(Beta, Kika, Alex, Šimon, Malý Luke)

(Beta uzamyká bránku)

Kika: Počkaj ma!

Beta: Ideš aj ty?

Kika: Jasné! (Vyjde z bránky a zatvorí ju za sebou) Chcem spoznať toho tvojho Alexa, čo o ňom tak bezducho rozprávaš

Beta: (zamkne a pousmeje sa) Má aj brata!

Kika: Naozaj? Ako sa volá?

Beta: Lukáš.

Kika: Hm, jediný Lukáš o ktorom na okolí viem je ten takzvaný Malý Luke. (ironicky prstami naznačí úvodzovky pri jeho mene)

Beta: Ty ho poznáš?

Kika: Len z videnia. (zagáni) Nič namyslenejšie a hlúpejšie som v živote nevidela.

(Obe sa pohnú a odchádzajú)

Kika: (veselo) Povedz mi ešte o Alexovi.

Beta: Je to ten najsexi chlap v celej tejto zapadákovskej diere! Je to proste láska na prvý pohľad. (zasnene) Mám pocit, že je to obojstranné! (excituje)

Kika: (excituje s ňou)

(V klube si sadnú na gauč do VIP zóny, oddelenej závesom. Za závesom tancujú ľudia. Vedľa Alexa sedí Šimon, Malý Luke a dve dievčatá.)

Beta: Ahóój, mucinkóó! (vletí do Alexovej náruče).

Alex: (chytí ju a pobozká) Ahoj, láska.

Kika: Čau, Šimon! (sadne si tesne vedľa neho)

Šimon: Nazdar, Kristínka! (mierne podnapitý si ju privinie k sebe)

Kika: (sa odtláča) Fuj, páchneš, a nehovor mi Kristínka!

Alex: Takže, ty si Betkina sestra?

Kika: Teší ma, Kika.

Alex: Ani som nedúfal, že Betkina sestra je taká pekná (pozrie na Šimona)

Kika: Tak to ti teda ďakujem. (chvíľku sa tvári urazene, potom sa usmeje)

Šimon: Ale aj tak si myslím, že ty si najkrajšia v tomto posratom klube (hrkne do seba vodku a zapije pivom)

Alex: Čo si dáš, miláčik?

Beta: To, čo vždy. (pobozká ho)

Alex: A tvoja sestra?

Beta: Kika, čo si dáš?

Kika: (hľadí na Šimona) To, čo aj Šimon!

Alex: Ako si praješ! (pousmeje sa) Idem to zobrať.

(Odchádza zo scény. Z tancujúcich ľudí sa vynorí Malý Luke a vojde do VIP zóny. Šimon hladí Kiku. Beta sa hrá s mobilom.)

Beta: Ten Marek mi ale nedá pokoj! (hodí mobil na stolík)

(Malý Luke preletí cez plachtu)

M-Luke: Hej! Hej! Kľud, dobre? (bráni sa pred bitkármi)

(Kika je opretá o Šimona, Beta ignoruje)

M-Luke: Čaute kočky! Hoďte sa na moju hruď! Veľký Luke práve prišiel! (Roztvorí náruč. Dve dievčatá na gauči sa rozosmejú a začnú si niečo pošuškávať)

Beta: (pozrie na neho) Mám pocit, že si ešte malý, Malý Luke. (znovu sa hrá s mobilom)

M-Luke: (Prisadne si k Bete) Ale keď budeš chcieť, ukážem ti, akého mám veľkého (snaží sa ju pobozkať)

Beta: Až vyrastieš, krpec! Nič nebude! (odtlačí jeho tvár od svojej a vstane)

Beta: Idem za Alexom. (pozrie na Kiku) Ty to nepreháňaj! (mrkne na nich a odíde)

(Malý Luke sa zošmykne na pohovku ku dvom dievčatám)

M-Luke: Nazdar, krásky!

(Šimon pozrie Kike do očí)

Kika: Šimon? To čo máš s očami?

Šimon: Ja? Nič, moja. (usmeje sa)

Kika: Ale, veď ich máš také, aké mávajú jedine... (chvíľka ticha)

Kika: ... nie (vstane od neho)... že ty na niečom fičíš! (slzy na krajíčku)

Šimon: Kika a na čom by som mal fičať?

Kika: To Alex, že?!

Šimon: (postaví sa, chce chytiť Kiku) Kika kľud!

Kika: Nebudem kľudná! Pusti ma! (bráni sa)

Šimon: Kristína, upokoj sa!

Kika: Nebudem ticho! Čo ak vám na to prídu? Čo?! Nad tým si neuvažoval? Feťák debilný!

Šimon: (udrie ju. Kika padne na zem a spí.)

Šimon: Luke? (pozerá na Kiku)

(Malý Luke flirtuje s dvomi dievčatami)

Šimon: Luke!(otočí hlavou ku Lukovi)

(Malý Luke pozrie na Šimona)

Šimon: Zavolaj Alexa.

(Malý Luke sa postaví , keď cez záves príde Alex s nafetovanou Betou. Malý Luke uprene hladí na Alexa s Betou)

Alex: Čo sa stalo?

Šimon: Kika to už vie. Dones, čo je treba!

Beta: (hodí sa na Alexa) Nie! Prosím ťa! Ona nič nepovie! Ručím za ňu! Prosím, Alex! Nemôžeš! Je to predsa moja sestra! Najmladšia! Alex!

Alex: (neoblomne) Jedna dávka jej neuškodí. A bude to výstražné!

Beta: Alex, prosím (plačlivo) Je ešte malá! Veď len maturuje! Nemáš právo jej zničiť budúcnosť! (drží ho za golier)

Alex: (drží jej ruky a odťahuje od seba. Hovorí pomaly) Len jedna dávka! A koniec! (sotí ju na gauč. Dievčatá zostanú preľaknuté. Beta plače.)

Beta: Šimon, prečo to robíš? (plače) Ona ťa má rada a ty jej hento spravíš?! Nestačí vám, že už som v tom ja?! Nestačí?!

(Šimon zachová kamenný pohľad na Kiku)

Šimon: Nemôžme nič riskovať (Alex prichádza)

Beta: (bráni Kiku vlastným telom) Alex, prosím!

Alex: (odsotí ju späť na gauč. Pozrie na holky na gauči) Vypadnite odtiaľto! A hneď! (zasyčí. Príde ku Kike a vyhrnie jej rukáv. Kika precitne)

Kika: Beta? (otvorí oči) Alex?! Daj mi pokoj!

Tom: Šimon, drž ju! (Šimon sa na ňu zvalí. Tom je vyhrnie rukáv, použije škrtidlo a pichne jej dávku)

(Beta plače ešte viac. Kika sa už nebráni. Keď začne droga účinkovať, skľudní sa.)

Kika: (otočí hlavu do hľadiska a s mŕtvym pohľadom do blba povie tichšie) Mama!

(Tom so Šimonom odstúpia a nechajú ju tak. Beta vyletí za gauča a zvalí sa na Kiku. Plače na nej. Alex, Šimon a Malý Luke odídu. Na javisku zostanú len Beta a Kika.)

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru