Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mokré dlane

26. 09. 2009
5
10
2028
Autor
HenryP

taka spontanna... asi ju budem este dost upravovat, tak dufam v kritiku, ktora to posunie:)

Po všetkých izbách sveta roztieram tvoje pohľady a farba nedochádza. Na prsia okolitých žien a dievčat lepím nepozorne zmiešaninu tvojich gest, hoci tvoj úsmev sa vždy odlepí. Tvoje ruky, oči, pravá náušnica menia sa na Veľkú encyklopédiu najdôležitejších otázok ľudskej spoločnosti - Moje mokré dlane zostávajú jedinou odpoveďou. Dievča, svet sa zmenil na trhané obzeranie za nekonečným množstvom falošných podpätkov a skrývanie pred tvojimi pohľadmi na všetkých stenách mesta. A farba stále nedochádza.

10 názorů

HenryP
02. 10. 2009
Dát tip
dakujem:) a hej, mozno mas pravdu, hoci myslim, ze to nebolo o nepochopeni:)

...je to dobré,navíc k tvému věku to patří,časem poznáš víc * (už chápu,proč jsi u mne některé věci nepochopil:)

HenryP
28. 09. 2009
Dát tip
dakujem za podporu:) to ja len, ze toto je po dlhom case prva basen, ktora nevznikala dlhsie a coraz viac si uvedomujem, ako mi unika forma, alebo prilis, primalo ci jednoducho zle v reali rozvijam to, ako to mam v hlave:/ tak sa to snazim dako uchopit:). este raz dakujem, vazim si:))

keby to bolo este lepsie, bolo by to uz len horsie :)

naira
28. 09. 2009
Dát tip
vždy je čo posúvať...ale na to neber ohlady...to by si upravoval donekonečna...nechaj tak... řekl jsi ní ..co jsi chtěl...a to tam je....fakt.. ..komu se bude líbit..tak ju veme takú aká je...a z Fouraix si nič nerob... hanil aj moje... sám ma pár dielok...a nič extra...to len tak na okraj... ...aby si sa neniechal odradit...a písal dál... (a promiń, za neúplnú českoslovenštinu...;)))

HenryP
27. 09. 2009
Dát tip
hej, dobre vediet:))

Honzyk
27. 09. 2009
Dát tip
no, tohle ja posunout nedokazu, sorry:))

Marlav
27. 09. 2009
Dát tip
*

* ..."svet sa zmenil na trhané obzeranie za nekonečným množstvom falošných podpätkov"... pekne

Fouraix
27. 09. 2009
Dát tip
mokré dlaně chcáno na ně, hoci

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru