Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po

02. 10. 2009
4
8
2136
Autor
HenryP
Hovorili ti, že tisícikrát, už tá ulica neponúkne nič nové. No dnes, trčia z každého jej milimetra oceľové háčiky, čo chytajú a vytrhávajú živé kusy s presnosťou opitého chirurga. Nevyhneš sa im takisto, ako šliapaniu po rozmočených ostatkoch papierových lietadiel, ktoré dážď postrhával zo vzduchu. (Voda preteká ponad obruvníky) Už vieš, koľko darčekových krabíc so slovami s čalúneným povrchom ťa čaká zajtra ráno. Azda preto sa medzi dvestoprvým a dvestoštvrtým čľupnutím objaví na tvojej tvári niečo, celkom ako úsmev. Chúďa moje malé...

8 názorů

neuveritelna schopnost nakladat s nadharnymi eterickymi, prejemnymi obrazmi ... haciky, tie postrhavane papierove lietadla / nacisto utopene v zbytocnej popisnosti a niecom co sa neda nazvat inak nez slovny balast ... ako nemilosrdne topenie maceniec

R!So
04. 05. 2010
Dát tip
nemas preklep v zatvorke (Voda preteká ponad obruVníky)?? toto ma inak nechytilo

A.H.
02. 10. 2009
Dát tip
docela jsem se v textu zasekával

avox
02. 10. 2009
Dát tip
to víš, bába, která občas háčkuje a všechny háčky jsou stejně dlouhé... ano, dokážu přijmout i tvou představu a pak je to jiné... :-)

HenryP
02. 10. 2009
Dát tip
hej, plnulost a ja, to nie je prave dvojka:/. s hacikmi (inak dobry podnet:)))) by si mala pravdu, keby si si ich predstavovala v rovnakej velkosti, skoda,ze som opat raz nedokazal ukazat to, co som mal pred ocami:/. nech je ako chce, vdaka za pristavenie sa:)

avox
02. 10. 2009
Dát tip
nečte se mi, neplyne, něco mne nutí vytrhávat jednotlivosti... ale ocelové háčky na každém milimetru moc nevytrhnou, vytvoří téměř sametový povrch...

Prosecký
02. 10. 2009
Dát tip
Henry, navštívil jsem tě prvně a hned ti musím udělit bod (i když, jak my Rakušané říkáme unbekannterweise) za to, jak jsi oslavil čínského básníka Li Po.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru