Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Le fabuleux destin de moi

05. 10. 2009
3
18
1013
Autor
Jipp

Je to tvoje vina

Že se nemůžu vynadívat

Na ty smutné dny

Zahrané Piano

A pastelovou škálu jejich barev

Tvých barev

A lehký vítr nesoucí vůni

Spíše tušenou

A drobné radosti

Odrážející se od vodní hladiny

Jako tisíce slz

Z fontány uprostřed náměstí

 


18 názorů

Jarni
17. 10. 2009
Dát tip
Zde Tryští Fontána Slz Pro Tento Děs

Jipp
10. 10. 2009
Dát tip
Děkuji za připomínku, musím přiznat, že francouzsky umím tak akorát líbat, takže nad tímhle jsem se vůbec nezamyslel a tak nějak automaticky jsem použil pravidla anglická :-D Ten název má jen napovídat, že ta báseň vychází z filmu Le fabuleux destin d'Amélie Poulain.

Prosecký
05. 10. 2009
Dát tip
Tak on ten název není příliš těžký ani pro nás, čtyřlekcové francouzštináře: "Vyfabulovaná destinace ze mě" česky asi "Můj smyšlený osud". Původně mě připadal obsah básně vzhledem k názvu příliš krátký, ale pak mi došlo, že délka obsahu básně je libovolná. Tip.

raja
05. 10. 2009
Dát tip
francouzsky neumím, takže název mě míjí, ale básnička se mi líbí*

katugiro
05. 10. 2009
Dát tip
No. Pak už znám jenom jmelí a husu.

A chryzantémy. Nezapomeň na chryzantémy.

katugiro
05. 10. 2009
Dát tip
To už je tak brzo? Tak abych vstal a dal kravám.

Nu, slíknout by ses mohl. Propocenej z toho kola jak čuně, a maceruješ se v tom do čtvrt na pět do rána. Fuj.

katugiro
05. 10. 2009
Dát tip
nitrium? nerouškium? nuslík?

(ne, nemám na mysli nikl)

Ni!

katugiro
05. 10. 2009
Dát tip
Aspiň že na mě myslóš, ni.

/i=o, místy

Entomoligický ignorante. Pro tebe tu měl být závan svěží francouzské gramatiky, nedovtipo.

katugiro
05. 10. 2009
Dát tip
A sršeň je chlap, si pamatuj. Ženskou sršeň si prosadily pomýlený feministky. Co že tu mělo být pro mě?

Pravda, to by té svěžesti bylo na tuto pokročilou hodinu až moc.

katugiro
05. 10. 2009
Dát tip
Před chvílí jsem tu byl a strávil jsem čtvrt hodiny osvěžováním si francouzských pravidel pro psaní velkých písmen... tak snad bys nechtěl, abych se zamýšlel ještě nad tím textem.

Katugiro, to bude něco pro tebe :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru