Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tento způsob podzimu zdá se mi poněkud na hovno

15. 10. 2009
8
10
1142
Autor
Kaos

 

Tento způsob podzimu zdá se mi poněkud na hovno



Ploužím se domů, zmrzlej, igelitku omotanou kolem levýho zápěstí, rohlíky, jogurt, dva lahváče. Tenisky promočený na kaši. Bylo tak po šestý. Venku děcka v půlce října jezdily na sáňkách a občas do tmy vylítla jiskra, jak jezdily po štěrku. Promočený se řehtaly a pořád řvaly, že padá sníh, pojedeme na saních. A zas jiskry. Před barákem potkávám pana Novotnýho. Pane Novotnej, to je sranda co, ty děcka, povídám, padá sníh, pojedeme na saních. Celej život těžce dělal a ruce měl plný mozolů od poctivý práce, jako málokdo dneska. Párkrát ho za nic zavřeli a dost toho v životě zkusil. A co my pane Novotnej, co my? Potáhnul ze startky a kouknul k nebi. My? My už tak leda do prdele mladej, my už tak leda do prdele. Sklepnul popel do toho bílýho závoje na zemi, zapnul modrákovku a zmizel mi v mlze do hospody. Šel jsem domů. V pátým patře zavřít dveře, tenisky na topení, klíče na háček. Doma mě nikdo nečeká. Jo, říkám si, my už tak leda do prdele. Za oknem na žlutý listí sedá sníh.







 


10 názorů

Anetté
17. 10. 2009
Dát tip
mně taky, to mi věř a to sem chtěla tenhle rok pouštět draka*

wedle_vazy
16. 10. 2009
Dát tip
dostaneš jen teeper*, pančto jsem ti psal a nezobrazilo se... fix

Norsko 1
15. 10. 2009
Dát tip
vindal stokrát zkopírován a nad ránem poblit

Bosora
15. 10. 2009
Dát tip
**

foto
15. 10. 2009
Dát tip
*

Anetah
15. 10. 2009
Dát tip
*

Erzsi
15. 10. 2009
Dát tip
Leda do prdele, jo:-) Vezmi sáně a jdi si zablbnout, třeba se Ti zlepší nálada:-)

Erzsi
15. 10. 2009
Dát tip
Leda do prdele, jo:-) Vezmi sáně a jdi si zablbnout, třeba se Ti zlepší nálada:-)

martinez
15. 10. 2009
Dát tip
miniatury ti dou... zkus nám něco napsat do tohodle kola Superstar... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru