Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Teatrální

16. 10. 2009
12
10
2139

   Když jsem byla malá, jako každé dítě jsem si ráda hrála na divadlo. Na mé scéně však nebylo herců, ani plyšových, kteří by se zhostili vedlejších rolí. Nebyl tu režisér, který by mé veledílo zrežíroval.
 
 Byla jsem Ofélie v tričku s Mickey Mousem.

Moje máma na to vždycky říkala: ,,Jak jsou ty malé děti teatrální...
"

   Ve škole jsem nerecitovala básničky. Z mých úst se nelinul ten libozvučný Máchův Máj, ani Erben. Když už jsem totiž musela recitovat před třídou, moje etuda končila klečem na zemi, pěstmi bušícími do podlahy a tváře zalité pravými slzami..

Já Manon nehrála, já Manon žila.

 V posudku na střední školu jsem měla napsáno: ,,Milé, chytré děvče... Snad jen trochu teatrální"

   Na gymplu jsme každý rok hráli na škole divadlo. Chtěla jsem Hermii, byla jsem pro ni stvořená. Já byla Hermie, dýchala jsem vzduch, jako jej musela dýchat ona, měla jsem pohyby jako ona.. Byla jsem skvělá!
   Hrála jsem Pavučinku.
   I tak si myslím, že na moji premiéru nikdo nezapomene. Měla jsem říct svou větu (jedinou) a rozmáchla jsem ruce(byla to věta důležitá).
Nechtěně jsem tedy kolegovi Hráškovi přerazila nosní přepážku.
Z hlediště se znechuceně ozvalo: ,,To je teda hérečka!!" (myslím, že to byl Hráškův příbuzný).
Hlupák.
Když už, tak teatrální.

   Když jsem se hlásila na DAMU, měla jsem přichystané své vrcholné číslo. Byla jsem nejmenovaná dívka, jež se zešílela, neboť si myslela, že její milovaný je mrtev.
V záchvatu šílenství jsem rozmlátila židli o porotcovský stůl a propleskla předsedu komise.
V posudku jsem měla i nápis :TEATRÁLNÍ.
   Zbytek komise napsal jen - MAGOR.

   Zbytku komise jsem obešla auta s klíčem.

   Minulý týden jsem uspěla v konkurzu na film. Bude to o holce, která je až moc šílená na tuhle dobu.


   Nevezmu to.


   Jsem příliš...


 


10 názorů

Vinarka
06. 01. 2010
Dát tip
Zajímavý životní příběh. Některé pasáže mne dokonce i pobavily. Btw,to co jsi předváděla před komisí je pravda či fikce? :)

Ano, Nezvalova Manon..

Zajin
03. 01. 2010
Dát tip
Kdo je to Manon? Ta od Prevosta, co z mužů tahá peníze za svoji krásu?Přelétavý motýl? Manon je včela. Manon je růže, hozená do kostela...

Vaud
18. 11. 2009
Dát tip
chudaci v komisi - jinak fajne :-) *

raja
17. 10. 2009
Dát tip
magor*:)

wedle_vazy
16. 10. 2009
Dát tip
a pomstychtivá :)

Fouraix
16. 10. 2009
Dát tip
hérci z ordinace v růžové zahradě apod. teatrálně ani nehrají, přesto projdu-li občas kolem tv, kde to běží, připadají mi herecké výkony rychlých a poďobných naprosto k zblití. líp bych ty jejich sračky zahrál snad i zadarmo v obědový přestávce

Norsko 1
16. 10. 2009
Dát tip
prostořeká :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru