Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUSPECHANY CAS
05. 10. 2001
13
0
2019
Autor
Pluto
USPECHANY CAS
Slysim tikot...
cas tak rychle bezi,
vidim rano,
vidim vecer,
- jaro, leto,
a pak snezi...
Mam sve hracky
- prvni rvacky,
taky lasce hrde
hajim cest,
modre oko,
doma vyprask
- na kolenou travy lesk.
x
Mam sve deti,
a pak vnuky,
vecer kratke prochazky,
dnes jsem doma,
- je zde ticho,
- v ruce zlute obrazky...
x x x
... a v kazdem tom obrazku je more casu a v kazde sekunde vecnost. Ale chapu Te...
Diky Jezinko....
Ono to uz tak je. Bohuzel, ten fofr vsichni, driv nebo pozdeji, pozname...
Tak honem ještě stihnout, co je důležité! Swednout si, zavřít oči a napít se čaje :-)
Přesně... šmrnc!
A také je tahle báseň opravdu hrozný fofr - takový, že se nad ním v člověku nakonec na chvíli něco zastaví!
*
Gastarbajtr
07. 10. 2001
To z nas nikdo nevi, kolik nam zbylo dovolenych.
Vse hrozne utika, a clovek si to uvedomi, az zacnou odrustat deti, a nakonec zustanou jen ty zlute obrazky.
Vsem dekuji :-)))))
Cava to tak nějak řekl za mě, takže mi už zbývá jenom zaškrtnout to políčko dole a kliknout na odeslat :o)
Já myslím, že zas tak starej ještě nejsi, ne?:-)) ...
Líbí s jedinou výhradou, že ta prostřední sloka trochu vystřelí z rytmu, možná by to tam chtělo dát mezeru, aby to nelákalo číst s první slokou dohromady, což nejde ....
tip!
Litochowitz
05. 10. 2001
Cavo ...no.....o stari se bavit nebudu...:-)))))) Dik
Lito, taky diky, hodne stesti. Napis, jak si dopadl.