Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

l

10. 11. 2009
5
3
1307
Autor
makros

opět objímá

 záchodovou mísu –

narozeniny

 

mezi poli

tlačí blatník auta

 na bicyklu


3 názory

a2a2a
19. 12. 2009
Dát tip
Přečetl jsem si pět tvých posledních haiku a ve smyslu, jak já tento literární útvar vnímám, mne nezaujalo žádné z nich. Po stránce jakési formální uspořádanosti by se daly považovat za správné, schází mi však dvě podstatné věci, lyrické a konec konců i obrazné vyjádření. A zde v té poslední o autě mezi poli mi schází i srozumitelnost, což, myslím si, by nemělo být, neboť haiku je jakási douška, pár slov, a je na překážku, jestli na úkor plynulého vjemu se zarazím a nemohu, ač se snažím, dál. Samozřejmě je možné, že mám nedostačivou představivost.

Paulart
11. 11. 2009
Dát tip
Na tip to je, zvláště to druhé. K prvnímu: je postavené na kontrastu. Na haiku.bloguje je podobné haiku o vesnické zábavě a poblitém hajzlu. Druhé má podle mě navíc první verš. "Mezi poli" je možné zaměnit za dálnici, náměstí, za cokoliv.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru